Ανήσυχοι είναι οι αναλυτές από την χρεοκοπία της KLC επισημαίνοντας πως θα υπάρξουν σοβαρές αναταράξεις στην αγορά φορτηγών και παρ΄ ότι η χρεοκοπία αυτή δεν ήταν μεγάλη έκπληξη, δείχνει το μέγεθος της κρίσης, όπως τονίζει η Arctic Securities.
Στο ίδιο μήκος κύματος Platou και Cantor Fitzgerald, που επισημαίνουν ότι είναι νωρίς για να εξακριβωθεί το μέγεθος του προβλήματος, ωστόσο εάν η Κορεατική κυβέρνηση συνδράμει στην ομαλή προσγείωση της KLC οι συνέπειες θα είναι λιγότερο επώδυνες
Από τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες η προσοχή είναι στραμμένη στην Eagle Bulk , που έχει ναυλωμένα στην KLC 13 supramaxes και μάλιστα στα επίπεδα των 18.000 ημερησίως. Η εταιρεία πάντως δηλώνει πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας αφού οι ναύλοι είναι στα σημερινά επίπεδα της αγοράς οπότε τα πλοία μπορούν να ναυλωθούν και πάλι.
Εκτεθειμένη αλλά σε πολύ λιγότερο βαθμό λέγεται πως είναι η Navios, ενώ τυχερή ήταν η Genco του Πήτερ Γιωργιόπουλου που είχε ναυλωμένα δύο πλοία των οποίων όμως τα ναυλοσύμφωνα είχαν λήξει πολύ πρόσφατα.