Σημαντική άνοδο εσόδων και διπλασιασμό κερδών πέτυχε η Cosco το 2012 στη μονάδα της στον Πειραιά, σύμφωνα με ανακοινώσεις της COSCO Pacific σε συνέντευξη Τύπου στο Hong Kong, που έγιναν με αφορμή την παρουσίαση των ετήσιων αποτελεσμάτων της κινεζικής εταιρείας.
Οι Κινέζοι της Cosco δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο λιμάνι του Πειραιά και στα αποτελέσματά του τα οποία πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο και λειτουργούν ενισχυτικά στα μεγέθη της μητρικής, γεγονός που σπεύδουν να το επισημάνουν και στις επίσημες ανακοινώσεις.
Ο όμιλος κατάφερε να αυξήσει κατά το περασμένο έτος τα έσοδά του στον τομέα των terminal δραστηριοτήτων κατά 24,4%, στα 402,16 εκατ. δολ, έναντι 323,33 εκατ. δολ το 2011, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην ανάπτυξη των εργασιών στο container terminal του Πειραιά και στο terminal της Guangzhou στη νότια Κίνα.
Την ίδια ώρα η μεικτή κερδοφορία του ομίλου αυξήθηκε κατά 21,7% στα 315,28 εκατ. δολ., γεγονός που οφείλεται κυρίως στα μεικτά κέρδη από τα αδιάθετα επιστρέφοντα εμπορευματοκιβώτια, ενώ σημαντικός παράγοντας είναι και η διαρκής βελτίωση της λειτουργικής δραστηριότητας των terminals στον Πειραιά και την Guangzhou.
Τα αποτελέσματα αυτά επιτεύχθηκαν παρά το γεγονός ότι η κρίση πλήττει και τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Τα συνολικά έσοδα της Cosco Pacific ανήλθαν το 2012 στα 735,5 εκατ. δολ., αυξημένα κατά 22,8%, λόγω της σταθερής ανάπτυξης, όπως προαναφέρθηκε, του τομέα των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και την ενίσχυση των εργασιών χρηματοδοτικής μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων.
Τα κέρδη που αφορούν στους μετόχους του Ομίλου μειώθηκαν κατά 12%, στα 342,19 εκατ. δολ., λόγω της πτώσης της κερδοφορίας της θυγατρικής China International Marine Containers (CIMC).
Εξαιρουμένων των αποτελεσμάτων της CIMC, τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 14,6%, στα 280,29 εκατ. δολ.
Το 2012, από κοινού ΟΛΠ ΟΛΠ και ΣΕΠ έσπασαν το ρεκόρ όλων των εποχών στη διακίνηση containers και, από τα 1,650 εκατ. teu που έπιασε το 2011, έφτασε το 2012 τα 2,7 εκατ. teu. Στα 2,1 εκατ. teu της Cosco θα πρέπει να προστεθούν τα 625.914 teu του ΟΛΠ (αύξηση 27,5% σε σχέση με το 2011). Μάλιστα, αντίθετα με τις μέτριες προοπτικές που έχουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και για το 2013, λόγω της κρίσης που μαστίζει τη γηραιά ήπειρο, το λιμάνι του Πειραιά φαίνεται ότι θα κάνει νέο ρεκόρ, αφού μόνο η Cosco έχει θέσει ως στόχο να φθάσει τα 2,5 εκατ. teu. Κυρίαρχο ρόλο στη νέα αύξηση της διακίνησης containers για το 2013 για τη ΣΕΠ είναι η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των επενδύσεων στο νέο προβλήτα ΙΙΙ.