Με μια διάταξη στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος, αναμένεται να δοθεί λύση στο θέμα της απόσυρσης των πλοίων του Αγούδημου από το λιμάνι του Πειραιά.
Η διάταξη [άρθρο 22, παράγραφος 4] διευκρινίζει ότι «ο ΟΛΠ μπορεί να προβαίνει ταυτόχρονα με ενιαίο διαγωνισμό σε εκποίηση ενός ή περισσοτέρων ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων που ανήκουν σε έναν ή διαφορετικούς ιδιοκτήτες, των οποίων οι κύριοι αρνούνται ή αδυνατούν να εκπληρώσουν την υποχρέωσή τους».
Στις αρχές Νοεμβρίου του 2010 ο ΟΛΠ προχώρησε σε ανοιχτό διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και απομάκρυνση 7 πλοίων της εταιρείας G.A. Ferries, που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στο λιμάνι του Πειραιά.
Είχε προηγηθεί απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του Ν. 2881/2001, που έκρινε ότι τα πλοία αυτά είναι επικίνδυνα και επιβλαβή. Ωστόσο το ΝΑΤ είχε ζητήσει από τον ΟΛΠ την εξασφάλιση των χρημάτων του ταμείου από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Ανωμερίτης έχει δηλώσει ότι η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο ΟΛΠ Α.Ε. θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι, φυσικά, στο δικό του Ταμείο.