Οι εξελίξεις στην Αίγυπτο έχουν προκαλέσει μικρή αλλά όχι αδικαιολόγητη ανησυχία και στην Ναυτιλία, λόγω του Suez αν και θεωρείται απίθανο το να κλείσει το κανάλι.
Το ενδιαφέρον στρέφεται κυρίως στα δεξαμενόπλοια μολονότι από τις αρχές του έτους είναι πολύ λίγες οι διελεύσεις VLCC ενώ από τις 823 διελεύσεις μόνο 95 δηλαδή το 11,5% αφορούν δεξαμενόπλοια, από τα οποία τα μισά περίπου αφορούν product carriers.
Η Charles Weber η οποία θίγει το θέμα στην τελευταία επισκόπηση της επισημαίνει πως αν συμβεί έστω και προσωρινό κλείσιμο, μπορεί να υπάρξει βραχυπρόθεσμη άνοδος των ναύλων μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση.
Το μεγαλύτερο βάρος κληθούν να σηκώσουν τα Containers,αφού από τις αρχές του έτους έχουν περάσει 317 πλοία δηλαδή το 38,5% των συνολικών διελεύσεων και τα οποία σε περίπτωση κλεισίματος θα πρέπει να προσθέσουν 3.302 ναυτικά μίλια διαδρομής κάνοντας το γύρο της Αφρικής, κόστος το οποίο θα επωμιστούν οι καταναλωτές.