Σε αδιέξοδο κατέληξαν, οι σημερινές διαπραγματεύσεις μεταξύ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ΠΝΟ για τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για την ακτοπλοΐα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εκπρόσωσοι του ΣΕΕΝ, ζήτησαν αύξηση 0,5% για το 2010 και 1,5% για το 2011 κάτι που δεν έγινε δεκτό από την Πανελλήνια ναυτική ομοσπονδία.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να έχουν και νέα συνάντηση την επόμενη εβδομάδα.
Σημειώνεται ότι ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας έχει δηλώσει ότι αν οι δύο πλευρές καταλήξουν σε συμφωνία είναι έτοιμος να υπογράψει τη σύμβαση και να αρθεί η πολιτική επιστράτευση.
Στο μεταξύ με επιστολή του προς το ΣΕΕΝ και τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας ο ισχυρός άνδρας της Hellenic Seaways και της ΑΝΕΚ κ. Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, χαρακτηρίζει τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας μη αντιπροσωπευτικό για τον ακτοπλοϊκό κλάδο και να προβαίνει σε διαπραγματεύσεις επι θεμάτων ακτοπλοΐας.
Σημειώνεται ότι έως τώρα σήμερα τις συμβάσεις για τους ναυτικούς της ακτοπλοΐας υπέγραψε η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας ως συλλογικό όργανο με πρόεδρο τον Απόστολο Βεντούρη. Πρόσφατα αποχώρησαν από τη συγκεκριμένη ένωση η ΑΝΕΚ και η Hellenic Seaways συμφερόντων Βαρδινογιάννη.
Από την πλευρά ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας με πρόεδρο τον Μάρκο Φόρο είχε ζητήσει από τον υπουργό να μπορεί να διαπραγματεύεται και να υπογράφει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και στα εσωτερικά δρομολόγια της ακτοπλοΐας, εκτός από τα Κρουαζιερόπλοια και τα δρομολόγια της Αδριατικής.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ.Διαμαντίδης είχε δώσει το πράσινο φως στο ΣΕΕΝ να προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις με την ΠΝΟ στηριζόμενος στην υπάρχουσα νομοθεσία ( 3276/44 ) που επιτρέπει την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας από ενώσεις με πλειοψηφική παρουσία στην αγορά και με τον αντιπροσωπευτικότερο ρόλο.