Τη συνέχιση του έργου «κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή Αγίου Νικολάου» ενέκρινε το ΔΣ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, μετά και τις πρόσθετες έρευνες του βυθού θεμελίωσης (από ΕΜΠ και ΕΛΚΕΘΕ).
Το έργο, το οποίο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττικής), θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2013, οπότε μαζί με το νέο Διεθνή Σταθμό Επιβατών Κρουαζιέρας Γ’ (Αγιος Νικόλαος) θα δοθεί για λειτουργία από τη νέα περίοδο κρουαζιέρας, που αρχίζει την 1η Απριλίου 2014.
Με τη λειτουργία των δύο νέων θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι συνολικές θέσεις κρουαζιέρας αυξάνονται σε 11, το 2014. Επίσης, μετά την έγκριση από την Ε.Ε. και των νέων κρηπιδωμάτων για πλοία νέας γενιάς (2-3), με επιδότηση μάλιστα 95%, οι θέσεις ελλιμενισμού θα αυξηθούν από το 2016 σε 14, καθιστώντας τον Πειραιά το μεγαλύτερο κόμβο εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων της Ευρώπης και το μοναδικό μεγάλο και σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ ΟΛΠ-1,87% Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης, «η κρουαζιέρα αποτελεί το δεύτερο μεγάλο τομέα δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε., έπειτα, φυσικά, από τον τομέα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Η αυξητική εξέλιξη των εργασιών του τομέα αιτιολογεί και την ιδιαίτερη επενδυτική φροντίδα του ΟΛΠ Α.Ε. προς τους πελάτες του, καθώς και την εξέλιξη του δικού του επενδυτικού έργου.
Για τη λιμενική βιομηχανία της κρουαζιέρας, το θέμα, μετά και τις τελευταίες αποφάσεις ένταξης έργων του ΟΛΠ στο ΕΣΠΑ, δεν είναι πλέον οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά σε όλα τα περιφερειακά λιμάνια, και προς αυτήν πλέον την κατεύθυνση εργάζεται εντατικά η Ενωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ)».