Γονατίζει τους εφοπλιστές το κόστος μετατροπής
Τα χέρια της εφοπλιστικής κοινότητας λύνει το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) –όσοι αποφασίσουν να το επιλέξουν- ως μία εναλλακτική μορφή καυσίμου για την κίνηση των πλοίων τους, ωστόσο, δυσβάσταχτο παραμένει το κόστος μετατροπής.
Η ελληνική εφοπλιστική οικογένεια αναμένεται να επιβαρυνθεί με συνολικά 8 δισ. δολάρια τα επόμενα χρόνια σε περίπτωση που αποφασισθεί ένας μεγάλος αριθμός πλοίων να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο το LNG.
Η ναυτιλία αναμένεται να «πονέσει» κατά την καταβολή του τιμήματος μετατροπής, καθώς, για ένα επιβατηγό πλοίο μεγάλης χωρητικότητας όπως είναι τα πλοία των γραμμών της Αδριατικής, σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, φέρνουν το κόστος μετατροπής του σε πλοίο που θα καίει LNG, αντί του συμβατικού καυσίμου, να φθάνει στα 15 εκατ. ευρώ.
Παγκοσμίως το κόστος χρήσης του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου υπολογίζεται σε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια.