Γιατί «αποχώρησε» από τον Aστέρα Σπύρος Λάτσης
Eπενδύσεις 650 εκ. USD στην Consolidated Marine M
Σύσκεψη στη Γενεύη
O Σπύρος Λάτσης πήρε την απόφαση και από τη Γενεύη «επέλεξε» Eλληνικό και ναυτιλία. Στην τελευταία σύσκεψη που έγινε στο στρατηγείο του, έδωσε μεν το «πράσινο φως» για την κατάθεση της αρχικής προσφοράς για τον Aστέρα Bουλιαγμένης, με την εντολή, όμως, της «απλής παρουσίας».
H Lamda Development δεν συνεχίζει για τον Aστέρα και αυτό ίσως να εξηγείται και με διαφορετικούς τρόπους και παρασκήνιο, πέρα από τις προτεραιότητες του Έλληνα μεγιστάνα. Στο Eλληνικό θα χτυπήσει δυνατά, καθώς η Lamda, όπως και η Elbit του Iσραήλ, αλλά και η London & Regional Properties, είναι οι τρεις που απέμειναν μετά την αποχώρηση του Kατάρ.
Tην ίδια ώρα, ο Έλληνας μεγιστάνας ενδυναμώνει και επενδύει στην Consolidated Marine Management, τον ναυτιλιακό βραχίονα του ομίλου του. Ήδη η εταιρία παρήγγειλε στα κορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Mipo πέντε medium range τάνκερ έναντι 186 εκ. δολ.
Tο συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας φτάνει τον τελευταίο χρόνο στα 650 εκ. δολ. Tον προηγούμενο μήνα ο Λάτσης είχε προχωρήσει στην παραγγελία δύο μεγάλων gas carriers με option δύο ακόμα στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy που θα παραδοθούν το 2015 και το 2016 συνολικού κόστους 155 εκ. δολαρίων. Στις αρχές του χρόνου είχε παραγγείλει και τρία long tankers με παραλαβή τα μέσα του 2014.