Συνεχίζουν να πέφτουν «βροχή» τα πρόστιμα σε πολυεθνικές, την ώρα όμως που τα λεφτά που καλούνται να πληρώσουν είναι… «χάδι» μπροστά στα αδιανόητα κέρδη τους.
Οι τιμές στα ίδια προϊόντα των ίδιων εταιρειών στην λιανική σε σούπερ μάρκετ είναι πολύ ακριβότερες στην Ελλάδα, ενώ λίγα είναι τα προϊόντα που οι Γάλλοι πληρώνουν ακριβότερα.
Για παράδειγμα, τα υγρά πιάτων απαραίτητα για το νοικοκυριό κάθε σπιτιού είναι στην Ελλάδα πολύ ακριβότερα από την Γαλλία και μάλιστα με την ελληνική τιμή σε προσφορά.
Από την άλλη, η Ελλάδα είναι φτηνότερη σε αυτό το κρεμοσάπουνο. Όπως φαίνεται, η τιμή λίτρου είναι στην μία περίπτωση 3.99 ευρώ και στην Γαλλία 5.18 ευρώ, δηλαδή η διαφορά είναι 29.8% μικρότερη.
Ακόμα ένα προϊόν που η Ελλάδα είναι ακριβότερη είναι τα αποσμητικά roll on. Όπως φαίνεται, σε Ελλάδα και Γαλλία σε σούπερ μάρκετ το ίδιο προϊόν έχει διαφορετική τιμή.
Κατά κράτος κερδίζει η Ελλάδα τον τίτλο της ακριβότερης χώρας, πάντα στο ίδιο προϊόν και στα αποσμητικά σπρέι.
Άλλη μία φορά η χώρα μας είναι ακριβότερη και μάλιστα σημαντικά ακριβότερη στο ίδιο προϊόν από την Γαλλία.
Μπαίνει «κόφτης» στις προσφορές
Από το σήμερα το μεσημέρι κυκλοφορούσε μία είδηση ότι υπάρχει πιθανότητα να σταματήσουν οι προσφορές «1+1» στα σούπερ μάκετ.
Ωστόσο, ο Σύμβουλος Έκδοσης του «Οικονομικού Ταχυδρόμου», Νίκος Φιλιππίδης ανέφερε στον Νίκο Ευαγγελάτο ότι εξετάζονται δύο σενάρια, είτε θα τοποθετηθεί ένα πλαφόν 30% στον όγκο ενός προϊόντος σε προσφορά είτε θα υπάρξει ένα ποσοστό αξίας έναντι του κόστους της προωθητικής ενέργειας και στο υπόλοιπο μόνιμη μείωση.