Ενστάσεις για το ζήτημα των αναλογικών διοδίων της Εγνατίας Οδού αλλά και προβληματισμό για την πορεία των διαδικασιών σύναψης των διεταιρικών συμβάσεων στον σιδηρόδρομο φέρεται να εκφράζει η τρόικα.
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής της συνάντησης με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, η τρόικα εξέφρασε την αντίθεσή της στο μοντέλο των αναλογικών διοδίων που πρόσφατα θεσπίστηκε για την Εγνατία Οδό, τασσόμενη, σύμφωνα με πληροφορίες, υπέρ της αντικατάστασης του συγκεκριμένου συστήματος με τα γνωστά μετωπικά διόδια, τα οποία θεωρούν ως πιο «αξιόπιστα».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο υπουργός Υποδομών απάντησε ότι θα μελετηθούν ορισμένες τεχνικές αλλαγές. Ωστόσο, εξέφρασε την προσήλωσή του στο σύστημα που είχε εισηγηθεί.
Επιπλέον, οι εκπρόσωποι των δανειστών έθεσαν ζήτημα επιτάχυνσης των διαδικασιών σύναψης των διεταιρικών συμβάσεων στον σιδηρόδρομο, προκειμένου να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), γνωστότερης ως Rosco.
Ακόμη, η τρόικα ζήτησε ενημέρωση και για την υπόθεση της παραχώρησης των περιφερειακών αερολιμένων, με το υπουργείο Υποδομών να απαντά ότι έχει ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και ότι το ζήτημα πλέον είναι στα χέρια του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).