Ανανεωμένη και προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς και του «επιχειρείν» η KEM Franchise Βορείου Ελλάδος επιστρέφει μετά από 4 χρόνια στην συμπρωτεύουσα, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση.
Από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο PORTO PALACE, επώνυμες εταιρείες από όλους τους τομείς της εμπορικής δραστηριότητας θα υποδεχθούν τους επίδοξους επιχειρηματίες από την ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδος (από Βόλο μέχρι Αλεξανδρούπολη) αλλά και επισκέπτες από τις γειτονικές χώρες.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συνάψουν συνεργασίες με ισχυρά ονόματα της αγοράς και να αναπτυχθούν εντός και εκτός συνόρων. Κοινός παρονομαστής της έκθεσης είναι η ασφάλεια των επιχειρηματικών προτάσεων και οι εγγυημένες προδιαγραφές επιτυχίας όπως αυτές επιβεβαιώνονται με αριθμούς κατά τα τελευταία χρόνια.
Επιχειρήσεις από τον χώρο της μαζικής εστίασης, super-markets, εταιρείες από τον κλάδο της υγείας, της ομορφιάς αλλά και παροχής υπηρεσιών και εκπαίδευσης προτείνουν έτοιμες κερδοφόρες λύσεις μικρού ή μεγάλου προϋπολογισμού.
Γιατί franchising;
Η εμπειρία και οι αριθμοί απέδειξαν ότι το franchising είναι συνώνυμο της ανάπτυξης και όχι μόνο αντέχει στην κρίση αλλά δίνει στους επαγγελματίες την ευκαιρία όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους.
Σύμφωνα μάλιστα με το «Παρατηρητήριο του Franchising», οι 85 στους 100 ανοίγουν κατάστημα για επιβίωση και μόλις οι 15 στους 100 για επένδυση.
Ο θεσμός του franchise δείχνει ότι συνεχίζει να αντέχει και να ενδυναμώνεται εν μέσω κρίσης, καθώς τα προνόμια και η υποστήριξη που παρέχει θωρακίζουν τα καταστήματα στις αντιξοότητες της αγοράς.
Επιπλέον, η ίδια η αγορά αναδεικνύει το franchising, καθώς 4 στους 5 ενδιαφερόμενους νέους επιχειρηματίες αναζητούν μέσα από το franchising τη λύση στα επιχειρηματικά και επαγγελματικά όνειρά τους. Οι ίδιοι οι καταναλωτές, με περισσότερη πλέον προσοχή ή και καχυποψία στις επιλογές τους, εμπιστεύονται επώνυμα καταστήματα, θεωρώντας ότι διασφαλίζουν το ιδανικό value for money, δηλαδή την σωστή τιμή και ποιότητα.
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αλυσίδες franchise βαίνουν αυξανόμενες καθώς παραμένουν βιώσιμες λόγω της συνεχούς υποστήριξης των μητρικών εταιρειών τους και του δυνατού brand name που διαθέτουν διατηρώντας και δημιουργώντας θέσεις εργασίας. Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα συμμετοχής σε μια αλυσίδα franchise;
Το πιο βασικό ίσως πλεονέκτημα είναι ότι μια έτοιμη, δοκιμασμένη ιδέα είναι σαφώς πιο ασφαλής από μία πειραματική, η οποία τις περισσότερες φορές εφαρμόζεται χωρίς να υπάρχει ανάλογη εμπειρία, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Με το franchising, ο αυτόνομος επιχειρηματίας δεν χρειάζεται να ρισκάρει με μια πιθανώς αποτυχημένη ιδέα και ένα αβέβαιο branding αλλά λαμβάνει μια στημένη επιχείρηση και την μεταφέρει στον χώρο της επιλογής του. Ακόμη, στο franchising, οι προμήθειες έρχονται από συγκεκριμένους προμηθευτές και ο franchisor επιτυγχάνει οικονομίες κλίμακας ενώ και σε επίπεδο marketing, το σήμα προβάλλεται από όλους τους franchisees που συμμετέχουν στην αλυσίδα και το κόστος οποιασδήποτε διαφημιστικής ή άλλης ενέργειας κατανέμεται ανάλογα.
Το franchising δίνει την δυνατότητα της «συγγενικής» απασχόλησης και με τον τρόπο αυτό ο franchisee εξασφαλίζει το μέλλον των υπόλοιπων μελών της οικογενείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την έκθεση Βορείου Ελλάδος ακολουθεί η Διεθνής Έκθεση ΚΕΜ FRANCHISE στην Αθήνα, η οποία διοργανώνεται από 27 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2015 στο εκθεσιακό κέντρο ΜΕC Παιανίας.