Σε καθεστώς επαναδιαπραγμάτευσης σκοπεύει να θέσει το ΥΠΟΙΚ τις συμβάσεις της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, καθώς και τις συμβάσεις παραχώρησης κατασκευής και λειτουργίας των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων (Ολυμπία Οδός, Ε65, Ιονία Οδός, Μαλιακός – Κλειδί και Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα).
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε σημερινή άτυπη ενημέρωση των δημοσιογράφων, αναφερόμενος στους αυτοκινητόδρομους, δήλωσε ότι τα έργα «δεν βγαίνουν».
Χαρακτήρισε δε ως φαύλο κύκλο το σύστημα καθορισμού των διοδίων και εκτίμησε πως θα συμφωνήσουν και οι ίδιοι οι κατασκευαστές – παραχωρησιούχοι στην ανάγκη αλλαγής των συμβάσεων γιατί, όπως είπε, και γι’ αυτούς είναι αδιέξοδο το υφιστάμενο μοντέλο. Το υπουργείο θα είναι έτοιμο να καλέσει σε διαπραγματεύσεις του παραχωρησιούχους σε περίπου ένα μήνα.
Ο κ. Σπίρτζης συμπλήρωσε ότι το Δημόσιο θα προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις ενώ τα έργα θα συνεχίζονται, καθώς δεν σκοπεύει να καταγγείλει τις υφιστάμενες συμβάσεις.
Ο αναπληρωτής υπουργός προανήγγειλε επίσης μείωση των αρμοδιοτήτων της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).