Δεν υπολογίζονται αυξήσεις τιμολογίων για το 2011, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ Νίκος Παπαδάκης σε συνέντευξη τύπου.
«Η ΕΥΑΘ είναι μια εύρωστη οικονομικά εταιρεία, με υψηλή κερδοφορία προ φόρων 20,8 εκατ. ευρώ για το 2010. Οι προβλέψεις για το 2011 είναι θετικότερες ακόμη, δεδομένου ότι δε θα μας βαραίνουν πια υποχρεώσεις του παρελθόντος», επισήμανε ο κ. Παπαδάκης.
Ο εξορθολογισμός των δαπανών και των λειτουργικών εξόδων (μόνο τα έξοδα διοίκησης από 7,6 εκατ. ευρώ το 2008 μειώθηκαν σε 5,1 εκατ. ευρώ το 2010) παραμένει βασική προτεραιότητα της διοίκησης, που επίσης προχώρησε σε συρρίκνωση κατά 26% και των πρόσθετων αμοιβών του προσωπικού σε σχέση με το 2010, σύμφωνα με τις υποδείξεις του υπουργείου Οικονομικών.
Ο διευθύνων σύμβουλος επισήμανε ότι θα διατηρηθούν οι τιμές του 2010 στους λογαριασμούς της ΕΥΑΘ με «πάγωμα» της ΚΥΑ 11741/29-12-2006 την τρέχουσα χρονιά, ενώ η τιμολογιακή πολιτική θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση με πρόταση της εταιρείας στην επόμενη γενική συνέλευση.
Ο κ. Παπαδάκης παρουσίασε επίσης τα σχέδια επέκτασης της ζώνης δραστηριότητας της εταιρείας: εντός του 2011 προβλέπεται η ολοκλήρωση των διαδικασιών για συνεργασία με τους καλλικράτειους δήμους Δέλτα, Πυλαίας – Πανοράματος – Χορτιάτη και Θερμαϊκού, ενώ ήδη ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες ένταξης στην εταιρεία της Νικόπολης.
Τόνισε επίσης την ανάγκη για τη διασφάλιση της αναπτυξιακής πορείας της ΕΥΑΘ μέσω συνεργασιών με ομοειδείς εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ και τις ΔΕΥΑ, αλλά και το Σύμφωνο Προθέσεων που αναμένεται να υπογραφεί με την κρατική πορτογαλική εταιρεία Aguas de Portugal S.A. για τη μεταφορά τεχνογνωσίας στο χώρο της ύδρευσης και της αποχέτευσης και την εκπαίδευση του προσωπικού.
«Οι οπτικές ίνες είναι το μέλλον, γι’ αυτό και επιχειρούμε νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγκατάσταση οπτικών ινών στα δίκτυα της ΕΥΑΘ το αμέσως.
επόμενο διάστημα», είπε ο κ. Παπαδάκης. Δρομολογείται επίσης η ολοκληρωμένη χαρτογράφηση των δικτύων, ο αυτοματισμός και η βελτίωσή τους στις παλιές και στις νέες περιοχές που εντάσσονται στη ζώνη ευθύνης της εταιρείας.
«Η εταιρεία θα γίνει πελατοκεντρική», κατέληξε ο κ. Παπαδάκης. Για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, όπως είπε, έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ και τον επόμενο μήνα θα γίνονται και πληρωμές μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΑΘ. Ετοιμάζεται, τέλος, ενιαίος ισόγειος χώρος που θα εξυπηρετεί το καταναλωτικό κοινό στη λογική του one-stop-shop.