«Πιστεύω ότι με τη συμφωνία, που ολοκληρώθηκε χθες, θα έχουμε μία αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, τέτοια που θα εξυπηρετήσει πολύ καλύτερα τους στόχους ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού», δήλωσε o πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, σχετικά με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της εκμετάλλευσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στην κοινοπραξία Fraport-Slentel.
O κ. Πιτσιόρλας τόνισε: «Τα περιφερειακά μας αεροδρόμια είναι σε κακή κατάσταση, δεν δικαιολογείται αυτή η κατάσταση, καθώς υποδεχόμαστε εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο και η εικόνα που δημιουργούν τα αεροδρόμια δεν είναι καθόλου θετική, επομένως η αναβάθμισή τους θα λειτουργήσει θετικά υπέρ της χώρας, υπέρ της ελληνικής οικονομίας, υπέρ του ελληνικού λαού».
«Χρειαζόμαστε μία εμπειρία μεγάλη στο management των αεροδρομίων και αυτό πρέπει να το αξιοποιήσουμε” σημείωσε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, εκφράζοντας την άποψη ότι τα ελλείμματα στον τρόπο διαχείρισης αφορούν γενικότερα το ελληνικό δημόσιο και γι’ αυτό θα “πρέπει να υπάρξουν αναδιαρθρώσεις παντού, η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη ριζικών αναδιαρθρώσεων και η διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων, με σωστό τρόπο βεβαίως, είναι μία διαδικασία, που συμβάλλει τα μέγιστα σ’ αυτή την ιστορία».
Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι «πρέπει να υπάρχει μία ποικιλία μορφών», επικαλούμενος και το «πολύ πετυχημένο παράδειγμα στο Ελευθέριος Βενιζέλος, ένα εξαιρετικό αεροδρόμιο, που λειτουργεί πάρα πολύ καλά, έχει πολύ καλές αποδόσεις».
Σε ό,τι αφορά την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ο κ. Πιτσιόρλας επισήμανε ότι «βρήκαμε έναν δρομολογημένο διαγωνισμό, που αφορά τη μεταβίβαση της πλειοψηφίας των μετοχών και κάναμε μία αλλαγή, όπως και στον Πειραιά, είπαμε ότι ναι μεν ότι θα μεταβιβάσουμε το 67% των μετοχών, όμως θα το κάνουμε σε δύο φάσεις προκειμένου να υποχρεώσουμε τους επενδυτές και να έχουμε μία εγγύηση στα χέρια μας ότι θα υλοποιήσουν ένα μεγάλο πρόγραμμα επενδύσεων».
Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ γνωστοποίησε ότι «τον Απρίλιο είναι ο σχεδιασμός μας να έχουμε τις προσφορές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για την τελική φάση του διαγωνισμού”, προσθέτοντας ότι “έχουμε οκτώ υποψηφίους από όλον τον κόσμο, πολύ μεγάλες εταιρείες και αυτό δείχνει την τεράστια σημασία που έχει το λιμάνι».
Εξέφρασε δε την ικανοποίησή του για το θετικό, όπως το χαρακτήρισε, κλίμα μεταξύ των φορέων της πόλης «υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνουν σοβαρές επενδύσεις».
Σχετικά με τη διατύπωση αντιρρήσεων στα σχέδια για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Πιτσιόρλας είπε ότι «είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε έναν χώρο όπως τον δικό μας και για θέματα τόσο μεγάλα, όμως από την άλλη έχουμε και μία ανάγκη να γίνουν μεγάλες τομές στην ελληνική κοινωνία».
Επισήμανε δε ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ στο προεκλογικό του πρόγραμμα έχει συμπεριλάβει αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, αυτό το πρόγραμμα το έθεσε υπόψη του ελληνικού λαού, έχει εγκριθεί από τον ελληνικό λαό και η κυβέρνηση εννοεί να το υλοποιήσει».
Ερωτηθείς σχετικά με τα σχέδια της κυβέρνησης για την ΕΥΑΘ, είπε ότι «έχει υπάρξει επιλογή ότι στα θέματα των δικτύων ύδρευσης το δημόσιο θα διατηρήσει τον έλεγχο της πλειοψηφίας των εταιρειών».