Τηλεφωνική επίλυση χιλιάδων ζητημάτων προς ανακούφιση των φορολογουμένων
Με εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας και την αρωγή νέων ανθρώπων με γνώση επί του αντικειμένου, η Εφορία φιλοδοξεί σε ελάχιστα χρόνια να μπορέσει να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, προς όφελος των πολιτών που μέχρι σήμερα ταλαιπωρούνται σε ουρές και ταμεία διά της φυσικής τους παρουσίας.
Η στελέχωση της υπηρεσίας του πενταψήφιου αριθμού 15515, που αποκαλείται από λογιστές και φορολογουμένους ως «ο σούπερ αριθμός της Εφορίας», με νέους αποφοίτους ΑΕΙ και ΤΕΙ έχει οδηγήσει στην επίλυση τηλεφωνικά χιλιάδων ζητημάτων.
Τα στελέχη και το προσωπικό της υπηρεσίας, πέραν των ακαδημαϊκών προσόντων τους, έχουν περάσει από ταχύρρυθμα σεμινάρια τριών εβδομάδων ώστε να αποκτήσουν εμπειρία στα φορολογικά θέματα που είναι σύνθετα και πολύπλοκα λόγω της γραφειοκρατίας και της πολυνομίας.
Μάλιστα ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής προτίθεται να ενισχύσει την υπηρεσία με νέο, πρόσθετο, προσωπικό και να αυξήσει τον χρόνο εκπαίδευσης ώστε οι νέοι υπάλληλοι να είναι πλήρως καταρτισμένοι.
Σύμφωνα με ανεπίσημους υπολογισμούς, κατά τη διάρκεια του τελευταίου διμήνου ο «σούπερ αριθμός» δέχθηκε περίπου ένα εκατομμύριο κλήσεις. Μετά από αυτή την αναπάντεχη και απρόσμενη προσέλευση η Γενική Γραμματεία Εσόδων αποφάσισε για την καλύτερη και πληρέστερη επικοινωνία των πολιτών με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, παράλληλα προς τον πενταψήφιο αριθμό κλήσεων 15515, να θέσει σε λειτουργία και τον δεκαψήφιο αριθμό κλήσεων 213 1621.000.
Ο νέος αριθμός παρέχει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών από αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό μενού (τεχνολογία IVR) και είναι διαθέσιμος για άμεση χρήση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αριθμός κλήσεων θα εξυπηρετεί και τους κατοίκους εξωτερικού που ως σήμερα αδυνατούσαν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων μέσω του αριθμού 15515.
Μετά την ενίσχυση του Κέντρου με νέες γραμμές και αυτοματοποιημένα συστήματα επιλογής και προώθησης των κλήσεων σε υπαλλήλους, ανάλογα με το ερώτημα για το οποίο ζητούν απάντηση, αναμένεται να ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια για το Κέντρο, τους αριθμούς και τις δυνατότητες που υπάρχουν ώστε οι φορολογούμενοι να μη χρειάζεται να πάνε στις εφορίες.