Το υπουργείο Υποδομών βάζει στον «πάγο» τα έργα λόγω Υπερταμείου
Στον «πάγο» έχει βάλει τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης των 23 περιφερειακών αεροδρομίων το υπουργείο Υποδομών, μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση στο νέο ταμείο αποκρατικοποιήσεων.
Τα αεροδρόμια που δεν ανήκουν στο πακέτο των 14 περιφερειακών που θα περιέλθουν στο σχήμα Fraport-Slentel, έχουν περάσει με απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης στο ΤΑΙΠΕΔ. Το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει προσλάβει συμβούλους για να εκπονήσουν μελέτη για τη βιωσιμότητά τους, προκειμένου όταν αυτά περιέλθουν στο νέο υπερταμείο, να έχει αξιολογηθεί ποια μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά και ποια όχι.
Στα αεροδρόμια αυτά συμπεριλαμβάνονται η Αλεξανδρούπολη, ο Άραξος, η Αστυπάλαια, η Χίος, η Ικαρία, τα Ιωάννινα, η Καλαμάτα, η Κάλυμνος, η Κάρπαθος, η Κάσος, το Καστελόριζο, η Καστοριά, η Κοζάνη, τα Κύθηρα, η Λέρος, η Λήμνος, η Μήλος, η Ν. Αγχίαλος, η Νάξος, η Πάρος, η Σητεία, η Σκύρος και η Σύρος. Τα αεροδρόμια αυτά λειτουργεί σήμερα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Το υπουργείο υποστηρίζει ότι δεν θα προχωρήσει έργα σε αεροδρόμια που πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν, φέρνοντας ως παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά, τα έργα αναβάθμισης των οποίων έχουν ξεκινήσει, παρόλο που αυτά θα ενταχθούν στο σχήμα της Fraport. Για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και της Χίου υπήρξαν στο παρελθόν σενάρια που το ήθελαν να αποτελεί αντικείμενο επενδυτικού ενδιαφέροντος και υπό όρους θεωρούνται από τα αεροδρόμια που θα μπορούσαν να ιδιωτικοποιηθούν.