Citi: Η λιτότητα πλήττει την ελληνική καταναλωτική εμπιστοσύνη

Η συμφωνία της Ελλάδας με τους πιστωτές για τη δεύτερη αξιολόγηση θα βοηθήσει πιθανότατα να βελτιωθεί το ηθικό των επιχειρήσεων τους επόμενους μήνες καθώς μειώνεται η αβεβαιότητα, σχολιάζει η Citi με αφορμή τα στοιχεία από τον PMI που δείχνουν επέκταση στην παραγωγή αλλά και αυτά του ΙΟΒΕ που δείχνουν βελτίωση του οικονομικού κλίματος.

 

Ωστόσο εκτιμά ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα παραμείνει αδύναμη, παρά την πρόσφατη δημιουργία θέσεων εργασίας, καθώς τα νοικοκυριά πλήττονται από την δημιονομική λιτότητα.

 

Όπως και στο παρελθόν η βελτίωση στο καταναλωτικό κλίμα θα υπολείπεται σημαντικά της βελτίωσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα, συμπληρώνει.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ