Περισσότερα από 20 ώριμα αιτήματα επενδυτών που αναζητούν ευκαιρίες στους κλάδους του τουρισμού, των ακινήτων, των τροφίμων και των Logistics διαχειρίζεται αυτό το διάστημα ο οργανισμός Enterprise Greece ενώ ετοιμάζονται αλλαγές στο πρόγραμμα Χρυσή Βίζα. Αυτά ανέφερε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Enterprise Greece Γρηγόρης Στεργιούλης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και πρόσθεσε ότι το πρόγραμμα Χρυσή Βίζα, θεωρείται από τη διεθνή αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του οργανισμού σχετικά με το πρόγραμμα, εκτός από Ρώσους και Κινέζους, αυξημένη είναι η ζήτηση και από Τούρκους πολίτες που εξασφαλίζουν πενταετή παραμονή με την αγορά ακινήτων αξίας άνω των 250.000 ευρώ, ενώ όπως είπε ο κ. Στεργιούλης: «το πρόγραμμα έχει αποκτήσει πλέον μία ισχυρή δυναμική και για αυτό βλέπουμε τους τελευταίους μήνες και ξένες εταιρείες, κυρίως από την Κίνα και τη Ρωσία, να ανοίγουν Γραφεία στην Ελλάδα με σκοπό την προώθηση του Προγράμματος στις χώρες προέλευσης τους».
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος, προετοιμάζεται η επέκταση του προγράμματος ώστε να περιλαμβάνει και τα ακόλουθα: α) Αγορά εταιρικών μετοχών ή ομολόγων μέσω χρηματιστηρίου, β) εισφορά κεφαλαίου σε ανώνυμη εταιρεία επενδύσεων ακίνητης περιουσίας, γ) αγορά κρατικών ομολόγων, δ) άνοιγμα καταθετικών λογαριασμών σε εγχώρια πιστωτικά ιδρύματα και ε) συμμετοχή σε οργανισμούς εναλλακτικών επενδύσεων (funds).
«Οι προτάσεις αυτές έχουν ενταχθεί σε σχετικό νομοσχέδιο το οποίο βρίσκεται σε διαδικασία εισαγωγής στη Βουλή προς ψήφιση» σημείωσε ο κ. Στεργιούλης.
Σε ο,τι αφορά στο επενδυτικό ενδιαφέρον, όπως είπε, ο οργανισμός δέχεται ένα μεγάλο αριθμό ερωτημάτων και αιτημάτων κάθε χρόνο και το front-office desk του Οργανισμού, έχει διακριθεί ως το τρίτο καλύτερο στον κόσμο, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Παγκόσμιας Τράπεζας. Διαχειρίζεται περισσότερα από 1.000 αιτήματα επενδυτών και επιχειρηματιών το χρόνο ενώ ο οργανισμός βοηθάει ουσιαστικά και τις ελληνικές επιχειρήσεις στην εξαγωγική τους προσπάθεια και «σχεδιάζει ένα ευρύ πρόγραμμα δράσεων για να στηρίξει και να ενισχύσει την αυξητική τάση των εξαγωγών».
Τέλος ο κ. Στεργιούλης υπογραμμίζει σε ό,τι αφορά στις εξαγωγές: «…αυτό που πρέπει να καταλάβει ο Έλληνας εξαγωγέας είναι ότι η σωστή προετοιμασία και σχεδιασμός είναι το ήμισυ της επιτυχίας. Επίσης, πρέπει να αναζητηθούν και να αναπτυχθούν συνέργιες για τη δημιουργία του απαραίτητου κρίσιμου μεγέθους και των οικονομιών κλίμακας, που απαιτούν αυτά τα εγχειρήματα στο εξωτερικό».