Αμετάβλητο παρέμεινε το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα επιχειρηματικής και καταναλωτικής έρευνας που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα ο δείκτης οικονομικού κλίματος διαμορφώθηκε στις 101,3 μονάδες, όπως και τον Φεβρουάριο, ενώ στην Ευρωζώνη υποχώρησε στις 105,5 από 106,2 μονάδες και στην ΕΕ μειώθηκε στις 105,0 από 105,4 μονάδες.
Η διαμόρφωση του ESI στην Ελλάδα επηρεάσθηκε θετικά από την αύξηση της εμπιστοσύνης στους τομείς των υπηρεσιών (στις 10,5 από 6,1 μονάδες), των κατασκευών (στις -48,0 από -61,3 μονάδες) καθώς και από την αύξηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης (στις -31,6 από -33,3 μονάδες). Αρνητικά επηρεάσθηκε από τη μείωση της εμπιστοσύνης στη βιομηχανία (στις -2,3 από -1,2 μονάδες) και το λιανικό εμπόριο (στις 7,4 από 13,3 μονάδες).
Η μείωση του ESI στην Ευρωζώνη προέκυψε από τη σημαντικά χαμηλότερη εμπιστοσύνη στον τομέα της βιομηχανίας και, σε μικρότερο βαθμό, των υπηρεσιών, ενώ η εμπιστοσύνη αυξήθηκε στο λιανικό εμπόριο και τις κατασκευές και παρέμεινε σταθερή μεταξύ των καταναλωτών. Μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών της Ευρωζώνης, ο ESI αυξήθηκε σημαντικά στην Ισπανία (+2,3 μονάδες), ενώ μειώθηκε πολύ στη Γερμανία (-1,8 μονάδες) και την Ολλανδία (-1,3 μονάδες) και παρέμεινε σε γενικές γραμμές αμετάβλητος στη Γαλλία (+0,2 μονάδες) και την Ιταλία (-0,2 μονάδες).