Βελτιωμένες πωλήσεις παρουσίασαν τα καταστήματα της πρωτεύουσας, κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων, που λήγουν επισήμως αύριο, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.
Με βάση τα στοιχεία το 27,3% των ερωτηθέντων καταστηματαρχών κατέγραψαν αύξηση τζίρου (έναντι του 11% κατά την ίδια χρονική περίοδο το 2018). Το 25,1% φέτος είχε σταθερές πωλήσεις (έναντι 24,1% το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2018) ενώ πτώση ανάφερε ποσοστό 45,9% των ερωτηθέντων (έναντι 63,5% πέρυσι).
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις κάτωθι περιοχές:
– Το Εμπορικό Τρίγωνο, που περικλείεται από τις οδούς Σταδίου, Μητροπόλεως, Αθηνάς, Σταδίου και συμπεριλαμβάνει την οδό Ερμού.
– Το Κολωνάκι, όπου η πλειοψηφία των καταστημάτων βρίσκεται στις οδούς Κανάρη, Π. Ιωακείμ, Κριεζώτου, Βουκουρεστίου και Βαλαωρίτου.
– Πανεπιστημίου – Ακαδημίας, που περιλαμβάνει τις οδούς Ε. Μπενάκη, Χ. Τρικούπη, Ιπποκράτους κλπ.
– Ομόνοια – Κάνιγγος – Εξάρχεια, ορίζεται η περιοχή πέριξ των πλατειών Ομονοίας & Κάνιγγος, η οδός Πατησίων έως το Πολυτεχνείο καθώς και τα Εξάρχεια.
– Πατησίων – Αχαρνών – Κυψέλη, τα καταστήματα βρίσκονται στο τμήμα των δύο οδών, από το ύψος της Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Αγ. Μελετίου και στην οδό Ι. Δροσοπούλου, τον πεζόδρομο της Φ. Νέγρη και την πλατεία Κυψέλης.
– Παγκράτι – Ιλίσια – Αμπελόκηποι, οι εμπορικοί άξονες των περιοχών.
– Ως περιφερειακές αγορές, αναφέρονται εμπορικές περιοχές σε κοντινούς δήμους, όπου δραστηριοποιούνται μέλη του Ε.Σ.Α, όπως είν