«Η αγορά θέλει ψυχολογία αλλά χρειάζεται και χρηματοδοτική ενίσχυση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Καρανίκας.
Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Real fm τόνισε ότι: «είναι αξιοσημείωτος ο ενθουσιασμός των εμπόρων που άνοιξαν τα καταστήματά τους μετά από 52 ημέρες και επέστρεψαν στην καθημερινότητα τους. Παρόλα αυτά, συνέχισε ο ίδιος, ο τζίρος παραμένει χαμηλός, χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες άμεσης ανάκαμψης.».
Ο Γιώργος Καρανίκας τόνισε πως «βασική προτεραιότητα των εμπόρων είναι να πείσουμε το καταναλωτικό κοινό πως στα καταστήματα τηρούνται όλα τα μέτρα υγειονομικής προφύλαξης και πραγματοποιούνται οι αγορές με ασφάλεια».
Με αυτό τον τρόπο ο τζίρος, που αυτή την στιγμή είναι και η βασική χρηματοδότηση ενός καταστήματος θα ανέβει προοδευτικά, σημείωσε σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων.
Προγράμματα προώθησης της απασχόλησης
Στο ίδιο πλαίσιο ανέδειξε την ανάγκη προώθησης προγραμμάτων που θα ενισχύουν την απασχόληση, με διττό σκοπό:
– από τη μία την αντιμετώπιση συσσωρευμένων υποχρεώσεων και
– από την άλλη την τόνωση του καταναλωτικού πορτοφολιού.
Τέλος, στην ερώτηση των δημοσιογράφων του Real fm για μια πρώτη εκτίμηση για το έργο ανάπλασης που έχει εξαγγείλει ο δήμος Αθηναίων, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, δήλωσε πως τέτοιες ενέργειες βοηθούν να αλλάξει το πρόσωπο της Αθήνας «και από πέρασμα να γίνει προορισμός». «Συνδυαστικά με τα Open Malls, το μεγάλο έργο της ΕΣΕΕ που αφορά βέβαια όλη την Ελλάδα, τέτοιου είδους έργα μπορούν να απογειώσουν τις αγορές» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καρανίκας.