Απροετοίμαστες βρήκαν τα περιοριστικά μέτρα πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Παράλληλα η αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, μέχρι την επιστροφή στην κανονικότητα, κάνει τους εμπορικούς συλλόγους να σπεύσουν το τελευταίο διάστημα σε συνεργασίες με τα μεγαλύτερα marketplace skroutz και public, ώστε τα μέλη τους να αποκτήσουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Την αρχή κάνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, ο οποίος από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου, θέτει σε εφαρμογή τις συζητήσεις που έχουν με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου skroutz και public, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον με την skroutz, βρίσκονται σε συζητήσεις και άλλοι μεγάλοι εμπορικοί σύλλογοι της Αττικής για μαζική είσοδο στο marketplace.
Πρόσβαση των μικρομεσαίων στην ηλεκτρονική αγορά
Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα μπορούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών του Πειραιά, αλλά και από το σύνολο της χώρας.
Τα 2 αυτά marketplaces προσφέρουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες και προτιμήσεις των εμπόρων τους.
Εκπαίδευση των επιχειρηματιών
Ταυτόχρονα, ο εμπορικός σύλλογος Πειραιά, από την Δευτέρα 14/12 ξεκινούν δωρεάν ημερήσιες επαναλαμβανόμενες εκπαιδευτικές δράσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω τηλεκπαίδευσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ θα συνεχίσουν και από την νέα χρονιά, ανάλογα με την ανταπόκριση των Πειραιωτών εμπόρων.
Σημειώνεται ότι η δράση «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών» εξασφαλίζει όχι μόνο έτοιμη τεχνολογική πλατφόρμα, εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής, υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και έκθεση των εμπόρων σε μία τεράστια πελατειακή βάση εκατομμυρίων επισκέψεων ανά μήνα, μέσα από την στρατηγική μας συνεργασία με το Skroutz.gr και τα Public.gr.