Προετοιμάζει το έδαφος για άνοιγμα των Κέντρων Αισθητικής ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, θα γίνει σχετική ανακοίνωση για το θέμα κατά τη σημερινή ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα.
Ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι το επιχείρημα που σε μεγάλο βαθμό τον έχει πείσει για το άνοιγμα του εν λόγω κλάδου είναι ότι και να μείνουν κλειστά, πολλές κυρίες θα κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών στα σπίτια τους, με παράνομο τρόπο.
Η πρώτη μέρα του Click Away
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του συστήματος «παράδοση εκτός» πήγε αρκετά καλά και έγιναν χιλιάδες παραγγελίες με αυτό τον τρόπο.
Στις μεγάλες αλυσίδες περίπου το 40% των νέων παραγγελιών που θα παραδίδονταν με ταχυμεταφορά θα τα παραλάβουν οι καταναλωτές με click away. Άρα, τόνισε ο κ. Γεωργιάδης, ο στόχος που ήταν η αποφόρτιση των εταιρειών ταχυμεταφοράς φαίνεται πως επιτυγχάνεται.
Δύσκολο το άνοιγμα του λιανεμπορίου
Απαντώντας στους προβληματισμούς των εμπόρων, ο υπουργός Ανάπτυξης εξήγησε ότι το λιανεμπόριο δεν άνοιξε, γιατί ο σχετικός αλγόριθμος έδειξε ότι κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε 1.000 νεκρούς την ημέρα από τον Ιανουάριο και μετά.
Είπε επίσης ότι κατά τη συνομιλία του σήμερα με τους εκπροσώπους των επιμελητηρίων, κανένας δεν είπε «εμένα δεν με νοιάζει, ας ανοίξουμε και ας έχουμε χίλιους νεκρούς την ημέρα». Εξήγησε ότι προτάσεις όπως άνοιγμα της λιανικής με ραντεβού για ένα μόνο άτομο ή λειτουργία καταστημάτων σε διαφορετικές ημέρες εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν, όχι γιατί τα μέτρα δεν θα εφαρμόζονταν, αλλά γιατί θα αυξανόταν η κοινωνική κινητικότητα και οι πολίτες «θα κόλλαγαν στους δρόμους».
Σχολίασε μάλιστα φωτογραφία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου με μια γυναίκα να δοκιμάζει παπούτσια στην είσοδο καταστήματος, λέγοντας πως εάν πρόκειται για πραγματική φωτογραφία, δείχνει κάτι απολύτως απαγορευμένο. Αυτό το κατάστημα, πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης, θα έπρεπε να κλείσει για 90 ημέρες.
Ο υπουργός Ανάπτυξης ξεκαθάρισε ότι δεν ανοίγουν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, αλλά δίνεται η δυνατότητα για «παράδοση εκτός». Όπως είπε, υπάρχουν μεγάλοι περιμετρικοί χώροι και οι παραγγελίες μπορούν να παραδίδονται σε εξωτερικούς χώρους στην είσοδο του εμπορικού. «Δεν είναι τόσο φοβερό πια», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.