Πώς επηρεάζουν το λιανεμπόριο τα lockdown και click away

Πρώτη μέρα χθες που εφαρμόζεται η λύση «clickaway» για να διευκολυνθούν καταναλωτές και καταστηματάρχες με ασφάλεια για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές, καθώς το κοινό έχει ήδη εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές αγορές και παραγγελίες.

 

Η συνεχής, διεθνής έρευνα BrandIndex που διεξάγεται από την Focus Bari, Affiliate Partner της YouGov στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο 2020, δείχνει ότι:

 

– Οι αμιγώς online retailers σημειώνουν σημαντική διαφορά σε θετικό buzz έναντι των μεγάλων omnichannel παικτών του λιανεμπορίου, με αφετηρία την έναρξη του lockdown.

 

– To «σκέφτομαι να ψωνίσω από εκεί στις επόμενες αγορές μου» είναι ο δείκτης της «περίσκεψης», δείκτης που αποτυπώνει μια τάση για μελλοντικές πωλήσεις. Στον συγκεκριμένο δείκτη, με το ξεκίνημα του lockdown οι αμιγώς online retailers παίρνουν σαφές προβάδισμα, το οποίο καταφέρνουν να διατηρήσουν ακόμα και μετά το Black Friday.

 

– Σε όλη τη διάρκεια του lockdown, οι αμιγώς online retailers θεωρούνται σαφώς ανώτεροι από τους omnichannel παίκτες αναφορικά με το αντιλαμβανόμενο «value for money»: τα πράγματα ανατρέπονται την εβδομάδα του Black Friday και αμέσως μετά, επανέρχονται!

 

– Όμως, οι μεγάλες, καθιερωμένες από χρόνια omnichanel μάρκες του λιανεμπορίου, κρατούν γερά ηγετική θέση ως προς την αντιλαμβανόμενη ψηλή ποιότητα των προϊόντων τους, με το «net quality index» τους να προηγείται. Όμως, η «ψαλίδα» φαίνεται να κλείνει στην «μετα-lockdown & Black Friday» περίοδο, αφήνοντας την προσδοκία για το αν αυτή τη τάση θα συνεχιστεί.

 

Τέλος, είναι σημαντικό να τονισθεί ότι οι καταναλωτές δηλώνουν σχεδόν τον ίδιο βαθμό εμπειρίας και εξοικείωσης και με τις δύο ομάδες λιανεμπορίου, ειδικά στην περίοδο του lockdown, κάτι που δίνει ακόμα ουσιαστικότερη διάσταση στους προηγούμενους δείκτες.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ