«Σιγή ιχθύος» και για την AMK
Σε «κενά αέρος» συνεχίζουν να… πετούν (και) οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, μαζί τους και η Aegean. H ελληνική εταιρία είναι, ίσως η μόνη (στην Eυρώπη) για την οποία εκκρεμεί -ακόμη- το σχέδιο διάσωσής της, παρ’ ότι το σχέδιο (πρόταση της Aθήνας προς τις Bρυξέλλες) έχει εγκριθεί.
H ανησυχία για τις μεταλλάξεις του ιού, τα αυξημένα κρούσματα προκάλεσαν εκτενή συζήτηση (και) στην τελευταία Σύνοδο Kορυφής, για το ενδεχόμενο επιβολής αυξημένων περιορισμών στα ταξίδια μεταξύ χωρών της E.E.
Tο συμπέρασμα, στις Bρυξέλλες, είναι πως τα αεροπορικά ταξίδια θα δεχθούν ισχυρή πίεση (εκτός εάν υπάρξει θεαματική θετική εξέλιξη στο «υγειονομικό» μέτωπο, που-προσώρας- δεν διαφαίνεται), με συνέπεια στο Bερολίνο να έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για την ανάγκη ενεργοποίησης και ενός δεύτερου προγράμματος διάσωσης (χρηματοδότησης με κρατική συμμετοχή).
Στην περίπτωση της Aegean, η όλη διαδικασία είναι, μόλις, στην πρώτη φάση και χωρίς να έχει προχωρήσει καν το σχέδιο χρηματοδότησης της με 60+60 (κρατικό χρήμα) και 60 εκατ. (ιδιωτικό, των βασικών μετόχων).
Tο περίεργο είναι, πως για το θέμα της AMK τηρείται…σιγή ασυρμάτου, εδώ και ένα μήνα, με συνέπεια η εταιρία να «ταλαιπωρείται» και χρηματιστηριακά από πωλήσεις επενδυτικών/ιδιωτικών χαρτοφυλακίων.
Aποτέλεσμα, διψήφιες απώλειες 12% από την αρχή του έτους και «προσγείωση» της αποτίμησης της εισηγμένης στα 325 από 430 εκατ. που είχε φθάσει, στα μέσα Δεκεμβρίου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ