Αισιοδοξία ακόμη και εν μέσω της υγειονομικής κρίσης
Μία νέα ψηφιακή καμπάνια με τίτλο «Καλύτερα να γνωρίζεις παρά να νομίζεις», δημιούργησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με σκοπό να απαντήσει απλά και κατανοητά σε βασικά ερωτήματα για την ιδιωτική ασφάλιση.
Για το σκοπό της νέας εκπαιδευτικής καμπάνιας, όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, δημιουργήθηκαν 6 βίντεο τα οποία, με απλότητα και μέσα από στοιχεία και παραδείγματα, ενημερώνουν και εκπαιδεύουν για τη λειτουργία, την αναγκαιότητα, την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητά της ιδιωτικής ασφάλισης. «Με επιχειρήματα που σβήνουν τις αμφιβολίες και απαντώντας με αλήθειες σε μύθους, αποδεικνύουν ότι η ασφάλιση είναι ένας αξιόπιστος σύμμαχος για τη θωράκιση του εισοδήματος, της περιουσίας, της υγείας και της ζωής όλων» όπως σημειώνεται.
Τα βίντεο φιλοξενούνται στη διαδραστική πλατφόρμα iknow-insurance.gr, μέσω της οποίας ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει τις γνώσεις του για την ιδιωτική ασφάλιση μέσα από ένα κουίζ 6 απλών βημάτων. Επιπλέον, μέσα από το περιεχόμενο, ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί αναλυτικά για τις απαντήσεις στα 6 ερωτήματα για την ιδιωτική ασφάλιση.
«Με τη γνώση αισθανόμαστε πιο σίγουροι για τις αποφάσεις που καθορίζουν τη ζωή μας» αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. «Ερχόμαστε να απαντήσουμε με ειλικρίνεια σε πραγματικά ερωτήματα και προβληματισμούς σχετικά με την ασφάλιση επενδύοντας στη γνώση που χρειάζονται όλοι για να αντιληφθούν την αναγκαιότητά της. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που διανύουμε, με την υγεία και τις φυσικές καταστροφές στο προσκήνιο, αναδεικνύεται ακόμα εντονότερα η αξία της ασφάλισης. Η ιδιωτική ασφάλιση διατηρεί τη δυναμική της εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, καθώς οι πολίτες αντιλαμβάνονται το σημαντικό της ρόλο απέναντι στο απρόβλεπτο. Παραμένει δίπλα τους δυνατή, αξιόπιστη και φερέγγυα για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά γι’αυτούς.»
ΠΗΓΗ ΑΠΕ