Tέλος για το χαρτί στις επαφές με τους πελάτες
Σε σταδιακή κατάργηση των έντυπων μορφών επικοινωνίας με τους πελάτες τους προχωρούν οι τράπεζες, με στόχο τη μείωση τόσο του λειτουργικού τους κόστους, όσο και του περιβαλλοντικούς τους αποτυπώματος, προσφέροντας ταυτόχρονα και μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς δεν θα μπορούν να κλαπούν έγγραφα με προσωπικά δεδομένα που αποστέλλονται μέσω απλού ταχυδρομείου.
Πλέον, στις σχετικές επαφές με το τραπεζικό πελατολόγιο τα e-mails θα κυριαρχήσουν, ενώ η παρακολούθηση δανειακών προϊόντων, επενδυτικών χαρτοφυλακίων και καταθετικών λογαριασμών, σύντομα θα γίνεται σχεδόν αποκλειστικά μέσω e-banking.
Στο πλαίσιο αυτό, όλες οι τράπεζες προχωρούν στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών ενημέρωσης που παρέχουν μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, καθιστώντας εύκολη την ενημέρωση για την πλειονότητα των προγραμμάτων τους και την αρχειοθέτηση των ηλεκτρονικών statements.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η έκδοση βεβαίωσης ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, που από εφέτος μπορεί να ολοκληρωθεί σε όλες τις μεγάλες τράπεζες μέσω e-banking, χωρίς διπλή επίσκεψη σε κατάστημα (αίτηση – παραλαβή) και δίχως κόστος.
Παράλληλα, προγραμματίζεται από κάποιους ομίλους η πλήρης κατάργηση των έντυπων βιβλιαρίων στις καταθέσεις. Ήδη μετά το ξέσπασμα της πανδημίας δεν εκτελούνται τέτοιες συναλλαγές στο γκισέ, παρά μόνο σε αυτόματες μηχανές, σε καταστήματα φυσικά που είναι τοποθετημένες.