«Το 2006 σε μια παρέμβασή μου στο Εθνικό Κοινοβούλιο, νέος βουλευτής τότε, είχα τολμήσει την πρόβλεψη ότι αν δεν προχωρήσουμε γρήγορα στην επέκταση του δικτύου του Μετρό η Αθήνα θα παραλύσει» ανέφερε στην αρχή της ομιλίας του στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Πιστεύω ότι 15 χρόνια μετά η πρόβλεψη αυτή εξακολουθεί να είναι επίκαιρη. Χαίρομαι που θα υπογράψουμε συμβασιοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου που θα γίνει στη χώρα μας» επισήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και προσέθεσε:
«Είναι έργο 1,6 δισ. ευρώ, θα καλύψει τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, θα προσδώσει σημαντική αξία στις περιουσίες, θα δώσει πρόσβαση στο Μετρό σε εμβληματικές περιοχές. Όταν ήρθαμε στα πράγματα το ζήτημα της γραμμής 4 φαινόταν ένας άλυτος γρίφος. Φτάσαμε κοντά στην ιδέα να ακυρώσουμε το σχετικό διαγωνισμό. Επιμείναμε και τα έργα θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού».
«Να μην έχουμε καμία αμφιβολία ότι το έργο αυτό είναι τόσο σημαντικό που θα προκαλέσει αρκετή αναστάτωση σε γειτονιές της Αθήνας και θα χρειαστούμε τη βοήθεια των δήμων» ανέφερε περαιτέρω ο πρωθυπουργός και σημείωσε: «Με λίγη υπομονή θα ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες, ώστε εντός χρονοδιαγράμματος, σε 8 χρόνια, το Μετρό της γραμμής 4 να κάνει την πρώτη του διαδρομή».
Εν συνεχεία, υπογράμμισε πως το έργο του Μέτρο είναι ένα από τα μεγάλα έργα τα οποία δρομολογεί η κυβέρνηση. «Είναι έργο που ξεκινά σε μια εποχή που η χώρα μας γυρίζει σελίδα καθώς αφήνουμε πίσω μας την πανδημία. Στην ανάπτυξη θα επενδύσουμε για να δημιουργήσουμε θέσεις απασχόληση και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής» τόνισε.
Σημειώνεται ότι η σύμβαση έναρξης εργασιών για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας από την Αττικό Μετρό ΑΕ με την ένωση εταιρειών «J&PΑΒΑΞ +3,72%ΑΒΑΞ +3,72% ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM Transport S.A», υπογράφεται στο Θέατρο Άλσος Βεΐκου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.
Στην εκδήλωση που βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι παρόντες ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο αντιπρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νικόλαος Κουρέτας και ο διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Η νέα γραμμή θα περιλαμβάνει 15 σταθμούς, ενώ εκτιμάται ότι καθημερινά θα μετακινούνται 340.000 επιβάτες.