Απογοητευτική συνεχίζει να είναι η εικόνα που παρουσιάζει ο τομέας της ελληνικής μεταποίησης.
Για ακόμη μια φορά, το Μάρτιο, ο κύριος Δείκτης Υπευθύνων Προμηθειών (PMI) έκλεισε κάτω από το σημείο μηδενικής μεταβολής των 50,0 μονάδων. Παρότι κατέγραψε μικρή βελτίωση σε σύγκριση με τη χαμηλή τιμή-ρεκόρ των 37,7 μονάδων το Φεβρουάριο, η τιμή των 41,3 μονάδων που κατέγραψε ο ΡΜΙ το Μάρτιο ήταν ενδεικτική της αδυναμίας που βιώνει ο μεταποιητικός τομέας.
Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα της Markit, η ροή των νέων παραγγελιών στα εργοστάσια των Ελλήνων κατασκευαστών μειώθηκε για τριακοστό πρώτο συνεχή μήνα το Μάρτιο.
Η ζήτηση εξασθένησε και το επιχειρησιακό κλίμα χαρακτηρίστηκε, σε πολλές αναφορές, από τις ανησυχίες σχετικά με τις δυσκολίες λήψης πληρωμών. Το γεγονός αυτό παρατηρήθηκε κυρίως στις εγχώριες αγορές. Οι νέες παραγγελίες εξαγωγών ήταν και πάλι περιορισμένες κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, ωστόσο ο ρυθμός μείωσης ήταν βραδύτερος σε σύγκριση με εκείνον που καταγράφηκε για τις συνολικές νέες εργασίες.
Καθώς ο συνολικός όγκος των πωλήσεων εξακολούθησε να επιδεινώνεται, οι Έλληνες κατασκευαστές περιόρισαν και πάλι την παραγωγή τους. Παρόμοια με το φαινόμενο που παρατηρήθηκε με τον όγκο των νέων παραγγελιών, ο ρυθμός συρρίκνωσης των πωλήσεων δεν ήταν τόσο έντονος όσο η αντίστοιχη χαμηλή τιμή-ρεκόρ που καταγράφηκε το Φεβρουάριο, παρέμεινε ωστόσο ραγδαίος.
Ο αριθμός των εργαζομένων μειώθηκε με τον ταχύτερο ρυθμό που έχει καταγραφεί από το Μάρτιο του 2009, καθώς οι εταιρείες εξακολούθησαν να περιορίζουν το εργατικό δυναμικό τους λόγω της συνεχιζόμενης μείωσης του φόρτου εργασίας. Ο περιορισμός των θέσεων εργασίας θα ήταν περισσότερο αισθητός αν ορισμένες εταιρείες δεν είχαν επιλέξει τις περικοπές στις ώρες εργασίας στα εργοστάσιά τους.