σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές, βάζει με απόφασή του το Δικαστήριο της ΕΕ.
Συγκεκριμένα, με απόφασή του, απαγορεύει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν την ψευδή εντύπωση ότι ο καταναλωτής έχει ήδη κερδίσει ή πρόκειται να κερδίσει κάποιο έπαθλο (ή θα αποκομίσει αντίστοιχο όφελος), όταν στην πραγματικότητα η δυνατότητα διεκδίκησης του επάθλου προϋποθέτει την καταβολή χρημάτων από τον καταναλωτή ή συνεπάγεται δαπάνη.
Πιο αναλυτικά, με την απόφασή του στην υπόθεση C-428/11 (Purely Creative κ.λπ. κατά Office of Fair Trading), το Δικαστήριο κρίνει ότι το δίκαιο της Ένωσης απαγορεύει επιθετικές πρακτικές με τις οποίες δημιουργείται στον καταναλωτή η ψευδής εντύπωση ότι έχει ήδη κερδίσει ένα έπαθλο, ενώ πρέπει να καταβάλει χρήματα ή να επιβαρυνθεί με κάποιο κόστος προκειμένου να ενημερωθεί σχετικά με τη φύση του ή να προβεί σε ενέργειες για να το αποκτήσει.
Διευκρινίζει επίσης, ότι απαγορεύονται τέτοιου είδους πρακτικές ακόμη και όταν το επιβαλλόμενο στον καταναλωτή κόστος είναι αμελητέο (όπως, για παράδειγμα, το κόστος ενός γραμματοσήμου) σε σχέση με την αξία του επάθλου ή δεν αποφέρει οποιοδήποτε όφελος στον επαγγελματία.
Εξάλλου, αυτές οι επιθετικές πρακτικές απαγορεύονται ακόμη και όταν είναι δυνατή η διεκδίκηση του επάθλου με διάφορες μεθόδους προτεινόμενες στον καταναλωτή, έστω και αν μία εξ αυτών είναι δωρεάν.
Το Δικαστήριο, τέλος, απαντά ότι εναπόκειται στα εθνικά δικαστήρια η εκτίμηση της ενημερώσεως που παρέχεται στους καταναλωτές προς τους οποίους απευθύνονται.