Στα ελληνικά λιμάνια, αεροδρόμια και στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι κινεζικές εταιρείες, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιο Σταυρίδη.
Σε συνέντευξή του επισημαίνει πως το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Κίνα δημιούργησε νέες πιέσεις και τώρα η ελληνική πλευρά πρέπει να «τρέξει» projects όπως το λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Ο ίδιος αναφερόμενος στην κινεζική Cosco, που ήδη δραστηριοποιείται στον Πειραιά, είπε ότι ενδιαφέρεται να μεγαλώσει το μερίδιό της στο εμπορικό κομμάτι του λιμανιού, σε πρώτη φάση, ενώ πρόσθεσε πως οι Κινέζοι δεν έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο όμως έχουν βάλει στο στόχαστρό τους επιχειρήσεις από άλλα κράτη.
Σχετικά με το λιμάνι του Πειραιά ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε ότι μπορεί να ανταγωνιστεί εκείνο του Αμβούργου καθώς κάποιος που θα μεταφέρει τα εμπορευματοκιβώτια του μέσω του ελληνικού λιμανιού προς την Ευρώπη κερδίζει περίπου 1,5 εκατ. ευρώ.
«Το παιχνίδι παίζεται με τους όρους του ελληνικού κράτους», είπε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. Ο ίδιος αναφερόμενος στο ενδεχόμενο πιέσεων που μπορεί να ασκούνται για την αποκρατικοποίηση των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, αλλά και στις πρόσφατες δηλώσεις του γενικού προξένου της Ρωσίας, είπε: «Όποιος μας δώσει τα περισσότερα σ’αυτόν τη δίνουμε. Δεν είναι δουλειά μας να σκεφτούμε ποιον θα στεναχωρήσουμε. Αν θέλει ας έρθει να δώσει περισσότερα».