Στην τιτλοποιήση εσόδων που θα προέρχονται από τα διόδια που εισπράττονται στους σταθμούς των εθνικών οδών προσανατολίζεται η κυβέρνηση ως μια πιθανή κι ενδεχόμενη λύση για την αντιμετώπιση του ανοίγματος των 50 δισ. που έχει δημιουργηθεί μετά την αποκάλυψη του προγράμματος – αποκρατικοποιήσεων μαμούθ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ενδεχόμενο εξετάζεται σοβαρά από την κυβέρνηση και ειδικότερα από το οικονομικό της επιτελείο, το οποίο εκτιμά ότι θα μπορούσε να συγκεντρώσει ένα αξιοπρόσεκτο ποσό σε βάθος 25ετίας. Κι αυτό γιατί το project που εξετάζεται είναι τιτλοποίηση σε βάθος 25ετίας. Εννοείται όμως ότι και πάλι ο στόχος των 50 δισ. ευρώ, πολύ δύσκολα θα μπορούσε να επιτευχθεί.
Το ίδιο ισχύει αν στον ίδιο υπολογισμό προστεθούν επίσης τα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις μεγάλων οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου, όπως, για παράδειγμα, της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, του ΟΣΕ ή υποδομών, όπως λιμάνια, περιφερειακά αεροδρόμια κι όχι μόνο.
Ούτως ή άλλως, πάντως, ο στόχος των 50 δισ. ευρώ θεωρούνταν εξ αρχής μαξιμαλιστικός. Κατά συνέπεια, πολύ δύσκολα επιτεύξιμος.
Στην κυβέρνηση, στην πραγματικότητα, θα ήταν ευχαριστημένοι αν στο τέλος της 5ετίας κατόρθωναν να συγκεντρώσουν από τη συγκεκριμένη επιχείρηση περί τα 20 με 25 δισ ευρώ. Ακόμη κι έτσι, όμως, ο στόχος θα ήταν εξαιρετικά δύσκολος.