Η χρηματοδότηση- ρευστότητα, η φορολογία, το ασφαλιστικό, το ΕΣΠΑ– Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), το παρεμπόριο, οι εμπορικές μισθώσεις και ο Τειρεσίας είναι τα επτά κυριότερα εμπόδια που καλούνται σήμερα να υπερβούν οι ελληνικές ΜΜΕ επιχειρήσεις, σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ).
Εξάλλου, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης επισημαίνει ότι η πρόσφατη έκθεση της Κομισιόν επιβεβαιώνει τα στοιχεία του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για την κατάσταση της αγοράς το 2013 και καταγράφει τη μεγάλη υστέρηση των ελληνικών ΜμΕ σε δυσανάλογο βαθμό έναντι των αντίστοιχων της ΕΕ.
Αναφορικά με την έκθεση του ΟΟΣΑ ο ίδιος αναφέρει ότι «οι υποσχέσεις πως το «άνοιγμα» της αγοράς θα ρίξει τις τιμές μέχρι σήμερα δεν επιβεβαιώνονται, αφού αντίθετα διαπιστώνεται «κλείσιμο» των ΜμΕ, διεύρυνση των πολυεθνικών και αύξηση των τιμών. Το «σταυρόλεξο της ακρίβειας» δεν λύνεται με τέσσερα μόνο προϊόντα, αλλά με μειώσεις σε όλα τα βασικά αγαθά, ενώ δεν απαιτεί δυνατούς αλλά ικανούς λύτες».