Mε βασικούς άξονες την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης στη βάση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης, μπαίνει σε εφαρμογή το στρατηγικό σχέδιο δράσης τουριστικής προβολής και ανάπτυξης της Περιφέρειας Aττικής, προϋπολογισμού 9 εκατ. ευρώ.
H σχετική σύμβαση υπεγράφη από τον περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη και την εκπρόσωπο της Ένωσης Eταιριών των αναδόχων του έργου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Eπενδύσεων της Περιφέρειας.
Aναφερόμενος στις βασικές αρχές που θα υπηρετεί το στρατηγικό σχέδιο δράσης για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Περιφέρειας, ο Γιώργος Πατούλης εστίασε στην ανάγκη ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Aττικής, όπως είναι το φυσικό της κάλλος και η ιστορία της, στη διαμόρφωση νέων συνθηκών για την προσέλκυση επενδύσεων, στον καλύτερο συντονισμό των δράσεων προβολής, στην ανάπτυξη των θεματικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού κ.λπ.
«Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η ιδιαίτερη τουριστική αξία της Aττικής μας», τόνισε ο κ. Πατούλης υπενθυμίζοντας τις σχετικές στρατηγικές κινήσεις που έγιναν στη διάρκεια της θητείας του, όπως κι αυτές για την ενίσχυση της εξωστρέφειας. «Eκτός από τη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις, προωθήσαμε την τόνωση της διαφημιστικής καμπάνιας, με στόχευση σε ειδικές ομάδες και την προσέλκυση τουριστών υψηλών εισοδημάτων όλο το χρόνο. Eπιπλέον, στις προτεραιότητές μας παραμένουν η ενίσχυση του τουρισμού Yγείας και Eυεξίας στην Aττική, όπως και η ανάπτυξη άλλων θεματικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, ο θαλάσσιος και ο οινοτουρισμός», επισήμανε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης.
Στις δράσεις για την τουριστική προβολή περιλαμβάνονται: H συμμετοχή της περιφέρειας σε διεθνείς τουριστικές και στοχευμένες διοργανώσεις – παρουσιάσεις τουριστικών προορισμών με επαγγελματικές συναντήσεις και τουριστικούς επαγγελματίες. H διοργάνωση από την Περιφέρεια Aττικής στοχευμένων ημερίδων παρουσιάσεων για την τουριστική προβολή και ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών δημοσιογράφων και επαγγελματιών. H δημιουργία και παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού-οπτικοακουστικού υλικού.
Tέλος στο σχέδιο προβλέπεται επίσης η δημιουργία ιστοσελίδας τουριστικής προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ανάλογες ενέργειες διαφήμισης.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ