Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο τίθεται σε δοκιμαστική λειτουργία και όσοι είχαν την ευκαιρία να με συνοδεύσουν σήμερα καθώς διανύσαμε όλη τη βασική πρώτη γραμμή διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση τήρησε την δέσμευσή της να παραδώσει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.
Ο πρωθυπουργός είπε ακόμα ότι ταυτόχρονα προστατεύσαμε την εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά μας.
«Είναι πραγματικά πολύ σημαντική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη και για τους Θεσσαλονικείς καθώς ένα όνειρο πολλών δεκαετιών γίνεται πράξη».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε όσους δούλεψαν για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος για να περάσουμε όπως είπε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου που ξεκινά την δοκιμαστική του λειτουργία.
Ανακοίνωσε επίσης ότι μιας και η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της Μετρό ήρθε η ώρα να μετονομάσουμε την εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για να σηματοδοτήσουμε με αυτό τον τρόπο ότι και η συμπρωτεύουσα αποκτά το Μετρό που της αξίζει.
Τον πρωθυπουργό σε αυτό το ταξίδι συνόδευαν ο υπουργός επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Νίκος Ταχιάος.
Το ίδιο δρομολόγιο έκανα νωρίτερα από τον πρωθυπουργό και οι δημοσιογράφοι με ξεναγό τον Νίκο Ταχιάο.
Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το συντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το συντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε μέχρι τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.
Στο αμαξοστάσιο ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του Μετρό.