Στην Ολομέλεια εισάγεται για συζήτηση και ψήφιση το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την “Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 18ης Ιανουαρίου 2006 για τη χρησιμοποίηση μισθωμένων οχημάτων χωρίς οδηγό στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία (ΕΕ) 2022/738 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 6ης Απριλίου 2022, και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Ιουλίου 2021, περί μέτρων εξορθολογισμού για την προώθηση της υλοποίησης του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, και άλλες διατάξεις για τις μεταφορές”.
Το σχέδιο νόμου, επί της Αρχής, των άρθρων και στο σύνολό του ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. “Υπέρ” του νομοσχεδίου στην Επιτροπή τάχθηκε η ΝΔ, το καταψήφισε το ΚΚΕ, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Ελληνική Λύση, Σπαρτιάτες, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν σήμερα στην Ολομέλεια.
Παράλληλα, έχουν κατατεθεί δύο υπουργικές τροπολογίες. Η πρώτη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που αφορά διατάξεις για την εγκατάσταση συσκευών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε αμαξοστάσια. Και την παράταση έως και τις 31.12.2024 της προσωρινής ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ. Η δεύτερη υπουργική τροπολογία έχει διατάξεις που αφορούν την αύξηση διάρκειας σε 65 έτη της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ανώνυμης Εταιρείας Οργανισμού Λιμένος Καβάλας, από την ημερομηνία υπογραφής της (15.1.2003). Την συντήρηση υποβρυχίων Πολεμικού Ναυτικού (“ΠΙΠΙΝΟΣ”, “ΜΑΤΡΩΖΟΣ”, “ΚΑΤΣΩΝΗΣ” και “ΩΚΕΑΝΟΣ”). Την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστος των νοικοκυριών σε πληγείσες από φυσικές καταστροφές περιοχές. Και ρυθμίσεις για τους προσωρινούς αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2023- 2024.