«Συναντηθήκαμε με το προεδρείο της ΟΛΜΕ και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ενημέρωση που είχαμε. Η κατάσταση είναι πλέον τραγική, όπως δείχνει και η ίδια η δήλωση του υπουργού Παιδείας μέσα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση των Ανεξάρτητων Ελλήνων ότι τα σχολεία του χρόνου δεν θα λειτουργούν, μιλώντας για επάρκεια και όχι για πληρότητα των σχολείων» δήλωσε ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, αμέσως μετά τη συνάντηση του με το Προεδρείο της ΟΛΜΕ.
Παράλληλα, ο κ. Καμμένος, επισήμανε ότι «έχοντας δεδομένα τα οποία είναι πρωτοφανή για την Παιδεία στη χώρα μας, έχοντας ίσως για πρώτη φορά τους μαθητές να διαμαρτύρονται για πραγματικά αιτήματα επιβίωσής τους, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, θέτουμε πλέον το θέμα της προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων για τα θέματα της Παιδείας.
Η κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή με τις διαθεσιμότητες, με απειλή απολύσεων για να ικανοποιήσουν τις αιτήσεις της τρόικας, η πραγματική κατάσταση των αδιόριστων 28.000 εκπαιδευτικών, αλλά και η οικονομική κατάσταση των διορισμένων και συγκεκριμένα όταν μια εκπαιδευτικός διορίζεται στα 35 της χρόνια έχοντας κάνει οικογένεια, μετατίθεται σε ένα νησί και πρέπει να επιβιώσει, να νοικιάσει διαμέρισμα, να εξασφαλίσει την τροφή της και την επιβίωση της οικογένειάς της με 700 ευρώ, δείχνει την κατάσταση στην Παιδεία.
Οι μαθητές πλέον, δεν μεταφέρονται από τα τρία στα πέντε χιλιόμετρα και ουσιαστικά αυτό που γίνεται φέτος στο Λύκειο είναι ότι δημιουργούμε τις συνθήκες εκείνες όπου για πρώτη φορά έχουμε έναν τεράστιο αριθμό μαθητών που έχει μείνει στην ίδια τάξη.
Αρνείται ο υπουργός να ενημερώσει την ΟΛΜΕ και τα κόμματα στο πόσοι από τους 9.000 μετεξεταστέους έχουν παραμείνει στην πρώτη Λυκείου στην ίδια τάξη.
Όλα αυτά δείχνουν ότι μαζί με την εξαθλίωση του ελληνικού λαού έχει έρθει πλέον και η διάλυση της ελληνικής παιδείας. Και όταν σε μια χώρα η Παιδεία διαλύεται ουσιαστικά χώρα δεν υπάρχει».
Από την πλευρά του ο Θέμης Κοτσιφάκης, Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, δήλωσε: «Ενημερώσαμε τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων, τον κ. Καμμένο, για τα προβλήματα της εκπαίδευσης, για τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η πολιτική του μνημονίου, των περικοπών και της λιτότητας στην εκπαίδευση που πραγματικά είναι τραγικά τέσσερα χρόνια μετά, όσον αφορά τις δαπάνες για την εκπαίδευση όπου έχουν μειωθεί και θα μειωθούν ακόμη περισσότερο με το μεσοπρόθεσμο.
Ενημερώσαμε για τη μεγάλη μείωση του δυναμικού των εκπαιδευτικών κατά 28.000 εκπαιδευτικούς στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ενημερώσαμε για τα προβλήματα τα εκπαιδευτικά που έχει φέρει ο νόμος 4186 στο Λύκειο με την τράπεζα θεμάτων, με την πίεση που ασκεί στα παιδιά, όλο το Λύκειο να ασχολείται με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ενημερώσαμε για την καταστροφή της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τη θεσμοθέτηση της κατάρτισης μετά το Γυμνάσιο.
Για τις διαθεσιμότητες των 2.500 καθηγητών τεχνικής εκπαίδευσης που έγιναν πέρυσι το καλοκαίρι και που ακόμα μέχρι σήμερα οι περισσότεροι από αυτούς βρίσκονται στο αέρα και κινδυνεύουν με απόλυση.
Νομίζω ότι συμφωνήσαμε ότι πρέπει να αναδειχθούν τα ζητήματα της εκπαίδευσης ακόμη περισσότερο γιατί αν μια κοινωνία, αν μια πολιτεία ,ένα κράτος δεν στηρίξει, δεν επενδύσει στην εκπαίδευση των παιδιών, των νέων, έχει υπονομεύσει το μέλλον της χώρας».