Το ποσό των 118 εκατ. ευρώ διατέθηκε για την αντικατάσταση των παλιών λεωφορείων Δημόσιας Χρήσης ενταγμένα σε ΚΤΕΛ.
Ωστόσο τα χρήματα αυτά δεν έφτασαν για να καλύψουν το σύνολο των απαιτήσεων επειδή, όπως αναφέρει η σημερινή πολιτική ηγεσία, δεν υπήρχε πρόβλεψη για επαρκές ποσό χρηματοδότησης την περίοδο που η τότε κυβέρνηση προώθησε τη σχετική ρύθμιση.
Η χρηματοδότηση που είχε γίνει μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων , αποφασίστηκε εξαιτίας της υποχρεωτικής μετατροπής των επιχειρήσεων αυτών σε ανώνυμες εταιρείες.
Σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εκκρεμούν αιτήματα για την εκταμίευση πρόσθετων πιστώσεων. Όπως αναφέρει όμως ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας, για να γίνει κάτι τέτοιο απαιτείται νομοθετική ρύθμιση. Επειδή μάλιστα οι πιστώσεις θα βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, το θέμα εξετάζεται με τα συναρμόδια Υπουργεία (Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και το Υπουργείο Οικονομικών).
Ερώτηση για τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Νίκος Νικολόπουλος επισημαίνοντας ότι τα πρώτα χρήματα δεν έφτασαν και ότι οι μέτοχοι έχουν διαθέσει τεράστια ποσά με δανεισμό για την αγορά λεωφορείων νέας τεχνολογίας χωρίς να έχουν λάβει τις απαιτούμενες επιδοτήσεις.
Ο βουλευτής της ΝΔ έχει επίσης επισημάνει ότι ενώ η αγορά λεωφορείου κοστίζει κατά μέσο όρο 320.000 ευρώ, η επιδότηση ανέρχεται σε 90.000 με 100.000 ευρώ, την ώρα που οι εκκρεμείς αιτήσεις προποθέτουν ποσό 45.000.000 ευρώ.