Οι κινητοποιήσεις πραγματοποιούνται για να προστατεύσουν σκληρά συντεχνιακά συμφέροντα, υποστήριξε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στη τετράωρη στάση εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Δίνοντας το παρών στη συνέντευξη Τύπου των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με θέμα την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι οι ελεγκτές προχώρησαν σε στάση εργασίας «για να διασφαλίσουν πέντε δραχμές παραπάνω στα επιδόματά τους και έναν ελαστικό τρόπο προσφοράς της εργασίας τους – για να μην πω τίποτε πιο βαρύ».
Πάντως, ο αναπληρωτής υπουργός ξεκαθάρισε ότι το υπουργείο δεν θα εμποδίσει κανέναν να διαμαρτυρηθεί, ωστόσο όμως, «δεν έχουμε καμία διάθεση να καλύψουμε κανέναν για τον στρεβλό τρόπο που ασκεί τα καθήκοντά του».
«Δεν είναι προειδοποίηση, είναι αυτό που θα κάνουμε» τόνισε και ξεκαθάρισε πως η ΥΠΑ δεν θα διαχωριστεί αλλά θα παραμείνει μια ενιαία υπηρεσία.
Όσον αφόρα αφορά την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών έκανε λόγο για «διαδικασία που προκρίθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση», προσθέτοντας ότι «εμείς ως κυβέρνηση διαφωνούμε με αυτού του είδους τον διαγωνισμό, δεν είμαστε καθόλου ευτυχισμένοι να τον συνεχίσουμε, είμαστε όμως υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε τα γκρίζα σημεία του διαγωνισμού».
Τέλος, ο αναπληρωτής υπουργός αποκάλυψε πως βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός για την πρόσληψη 32 ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, ενώ η ΥΠΑ εξετάζει την κάλυψη των κενών, είτε από εργαζομένους που έχουν επιστρέψει από την εφεδρεία, είτε με νέους διαγωνισμούς.