Η αξιοκρατική κατανομή της κρατικής διαφήμισης είναι σημαντική, γιατί θα δώσει ένα τέλος σε φαινόμενα κακοδιαχείρισης, τύπου ΚΕΕΛΠΝΟ, δηλώνει στο ΧΩΝΙ ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος.
«Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα έχει την επίβλεψη στα υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων», αναφέρει ο κ. Κρέτσος, και υπογραμμίζει επίσης πως «συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα δεν θα μπορούν να κατευθύνουν τους πόρους της κρατικής διαφήμισης που είναι χρήματα του ελληνικού λαού».