Η δημιουργία ενός δημόσιου φορέα αστικών συγκοινωνιών, ο οποίος θα λειτουργεί στη βάση της εξυπηρέτησης των πολιτών και όχι του κέρδους και θα περιλαμβάνει τα λεωφορεία σε συνδυασμό με το δίκτυο του μετρό, τη γραμμή τραμ συμπληρωματικά και τη θαλάσσια συγκοινωνία, είναι η λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τον ΟΑΣΘ, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ασκεί κριτική στη διοίκηση του ΟΑΣΘ ότι εκμεταλλεύεται τη μονοπωλιακή θέση που κατέχει, τάσσεται υπέρ των εργαζομένων, που ζητούν καταβολή των δεδουλευμένων, αλλά σημειώνει, επιπλέον, πως το σωματείο αποσιωπά το γεγονός ότι, σύμφωνα με δήλωση του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, το κράτος δεν χρωστά ούτε ένα ευρώ στον ΟΑΣΘ.
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
«Το Σωματείο Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ αποφάσισε σήμερα την επ’ αόριστον συνέχιση των κινητοποιήσεών του με επίσχεση εργασίας από τη Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016. Με κύριο αίτημά του την καταβολή των δεδουλευμένων, το σωματείο ουσιαστικά ζητά από την κυβέρνηση την επί πλέον χρηματοδότηση του οργανισμού.
Αυτό όμως που δε λέει, είναι πως το κράτος, σύμφωνα με σημερινή δήλωση του αρμόδιου υπουργού, δε χρωστά ούτε ένα ευρώ στον ΟΑΣΘ και πως υπεύθυνη για την 3μηνη καθυστέρηση πληρωμής των εργαζομένων είναι αποκλειστικά η διοίκηση της εταιρίας. Μιας ιδιωτικής και όχι δημόσιας εταιρίας η οποία είναι και η μόνη υπεύθυνη για τη μισθοδοσία των εργαζομένων. Για το λόγο αυτόν η απεργία πρέπει να στρέφεται ενάντια στη διοίκηση και όχι ενάντια στην κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης, θεωρώντας απαράδεκτο το να μην πληρώνεται άνθρωπος που προσφέρει εργασία, τάσσεται στο πλευρό των εργαζομένων και ζητά από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να φανεί συνεπής στις υποχρεώσεις της.
Το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, οι κακές υπηρεσίες που προσφέρονται και η εντεινόμενη δυσαρέσκεια των πολιτών είναι αποτέλεσμα της εκμετάλλευσης από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ της μονοπωλιακής θέσης που κατέχει.
Πιστεύουμε πως η λύση στο πρόβλημα είναι ένας δημόσιος φορέας αστικών συγκοινωνιών ο οποίος θα λειτουργεί στη βάση της εξυπηρέτησης των πολιτών και όχι του κέρδους. Αυτός θα περιλαμβάνει το λεωφορείο σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση και επέκταση του δικτύου μετρό, τη γραμμή τραμ συμπληρωματικά και τη θαλάσσια συγκοινωνία».