Τριγμοί στην κυβέρνηση λόγω δημοσκοπήσεων

«Οι δημοσκοπήσεις όμως δεν είναι εκλογές» σχολιάζει η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Σβίγκου

 

Σε συμπληγάδες η κυβέρνηση ενόψει της δεύτερης αξιολόγησης, ενώ πονοκέφαλο προκαλούν οι δημοσκοπήσεις οι οποίες δείχνουν τον κατήφορο της δημοτικότητας του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και την απογοήτευση των πολιτών.

 

Η μέτρηση, μάλιστα, της Public Issue, της εταιρείας δημοσκοπήσεων που συνεργαζόταν μέχρι πρόσφατα με την «Αυγή» αποτελεί σοκ για την Κουμουνδούρου, καθώς δίνει προβάδισμα 24 μονάδων στη Νέα Δημοκρατία, ενώ εμφανίζει τον Κυριάκο Μητσοτάκη να συγκεντρώνει στην καταλληλότητα για πρωθυπουργός 42% έναντι 21% του ΑλέξηΤσίπρα.

 

Συγκεκριμένα ή παρόμοια αποτελέσματα είναι σαφές ότι επηρεάζουν το πολιτικό κλίμα και είναι ικανά, εφόσον δεν αντιμετωπιστούν το επόμενο διάστημα, να δημιουργήσουν κλίμα επίσπευσης εξελίξεων ή να επιφέρουν αποσταθεροποιητικές τάσεις στο κυβερνών κόμμα.

 

Η κυβέρνηση δείχνει να χρειάζεται άμεσα διορθωτικές κινήσεις που θα δημιουργούν εικόνα αποτελεσματικότητας στην καθημερινότητα πρωτίστως του πολίτη, αλλά και τη συγκρότηση (επιτέλους) ενός ισχυρού συντονιστικού κέντρου στο Μέγαρο Μαξίμου.

 

Πρώτο από όλα όμως, απαιτείται ένα σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας και μια στρατηγική ανάτασης με επίκεντρο την ανάπτυξη – μια ανάπτυξη, όμως, που δεν θα επιφέρει χειροπιαστά αποτελέσματα για τους ίδιους τους πολίτες.

 

Ο ανασχηματισμός πλέον αποκτά ιδιαίτερο βάρος, καθώς ο Αλέξης Τσίπρας ή θα δώσει, μαζί με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, στοιχεία νέου ξεκινήματος ή η πίεση στην κυβέρνηση ενδέχεται να καταστεί ασφυκτική.

 

Προς το παρόν, πάντως, η Κουμουνδούρου παρακολουθεί αμήχανη τις εξελίξεις και προς την κατεύθυνση αυτή είναι χαρακτηριστικό το tweet της νεαράς εκπροσώπου του κόμματος Ράνιας Σβίγκου: «Τα τηλεφωνικά κέντρα της Siemens έχουν πάρει φωτιά από τα συγχαρητήρια για τη δημοσκόπηση. Οι δημοσκοπήσεις όμως δεν είναι εκλογές».

 

Ταυτόχρονα η Κουμουνδούρου αφήνει αιχμές για τα νούμερα της συγκεκριμένης δημοσκόπησης, ενώ δεν παραλείπει να τονίσει τη διακοπή της συνεργασίας της εταιρείας με την «Αυγή», συσχετίζοντάς τη με το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης!

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ