«Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε και ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν βλέπουμε», επισημαίνει ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη.
Ο Κ. Χατζηδάκης σημειώνει ότι ενώ ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τον Ιανουάριο του 2017, το χρονοδιάγραμμα μετετέθη για τον Μάρτιο και μετά ο αρμόδιος Υπουργός διαβεβαίωσε πανηγυρικά ότι θα ξεκινήσει την 1η Ιουνίου. Ούτε όμως αυτό συνέβη.
Επίσης, όπως αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η σχετική ενημερωτική καμπάνια του ΟΑΣΑ, κάτι που προκαλεί περαιτέρω ανησυχία διότι, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, υποδηλώνει ότι ούτε τον Σεπτέμβριο θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Η εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υπογραμμίζει ο Κωστής Χατζηδάκης, έχει ως κύριο στόχο την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής και της λαθρεπιβίβασης που εκτιμάται ότι επιφέρει απώλεια εσόδων περίπου 60 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο για τις αστικές συγκοινωνίες. Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, ο καθένας ότι το έργο αυτό– που εντάχθηκε στα ΣΔΙΤ και η σχετική σύμβαση υπεγράφη το 2014 – πρέπει να είναι μια σημαντικότατη προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο. Σημειώνεται ότι οι αστικές συγκοινωνίες τα τελευταία 2,5 χρόνια βουλιάζουν ξανά στα ελλείμματα και η μείωση των εσόδων από τα εισιτήρια και κάρτες ξεπερνά αθροιστικά το 35%
Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να μάθει τους λόγους που έχουν οδηγήσει στη νέα καθυστέρηση εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης ζητά να ενημερωθεί για το νέο χρονοδιάγραμμα του ΟΑΣΑ και του υπουργείου καθώς και για το χρόνο που θα ξεκινήσει η σχετική ενημερωτική καμπάνια για τους πολίτες.