Το κλίμα στο ΠΑΣΟΚ θυμίζει αρένα του μποξ αφού αντί να ηρεμούν τα πνεύματα αυτά οξύνονται. Έτσι μια νέα κόντρα βγήκε σήμερα στην επιφάνεια αυτή του υπουργού Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα και της νεαρής βουλευτή από τη Μεσσηνία του ΠΑΣΟΚ Νάντιας Γιαννακοπούλου, με αφορμή το αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Η ανακοίνωση που άναψε φωτιές
Όλα ξεκίνησαν από την ανακοίνωση του υπουργείου με την οποία μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο μετατροπής του υπάρχοντος στρατιωτικού αεροδρομίου σε πολιτικό με την συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και όχι με κρατικούς πόρους, προκάλεσε την αντίδραση της βουλευτού η οποία καταλόγισε στον κ. Ρέππα «αναδίπλωση», από όσα φέρεται να της είχε πει σχετικά με την μη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, προβαίνοντας σε προσβλητικές αιχμές όπως ότι «εκφράζει την πολιτική σχολή που πρεσβεύει ότι “άλλα λέμε στη Μεσσηνία και άλλα στην Αρκαδία” για το ίδιο θέμα».
«Εγώ δεν έχω τελειώσει αυτήν τη “σχολή”, ούτε ενστερνίζομαι τις πρακτικές της. Λυπάμαι, δε, γιατί τέτοιου είδους τερτίπια, έχουν οδηγήσει το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς σε αναξιοπιστία», επισημαίνει σε δήλωσή της η κυρία Γιαννακοπούλου «βάλλοντας» ευθέως κατά του υπουργού Μεταφορών: «Αρκετή ζημιά έχει γίνει ήδη στην Πελοπόννησο, επειδή διαχρονικά κορυφαίοι υπουργοί και στελέχη έχουν αρνηθεί να γίνει ενιαία Περιφέρεια! Ας μην τη ζημιώσουμε άλλο με παιχνίδια μικροπολιτικής», επισημαίνει.
Παράλληλα, κατέθεσε σχετική ερώτηση στην Βουλή ζητώντας εξηγήσεις από τον κ. Ρέππα «χωρίς μισόλογα και χωρίς υπεκφυγές», όπως αναφέρει. Στην ερώτησή της η ίδια τάσσεται υπέρ της αναβάθμισης και βελτίωσης του υπάρχοντος αεροδρομίου Καλαμάτας ώστε να καλύπτει τις ανάγκες όλης της περιφέρειας.
Oπως αναφέρει χαρακτηριστικά «οι περιοχές όπου ήδη λειτουργούν πολιτικά αεροδρόμια, όπως το αεροδρόμιο Καλαμάτας, είναι απαραίτητο να μην αφεθούν στην τύχη τους και να μην υποβαθμιστούν με τη λειτουργία σε ελάχιστη απόσταση και άλλου πολιτικού αεροδρομίου με τεράστια κόστη σε μια κρισιμότατη οικονομική συγκυρία για τη χώρα, αλλά να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες υποδομές του που έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης».
Η απάντηση-θέση Ρέππα
Η απάντηση στις βολές της βουλευτού Μεσσηνίας του ΠαΣοΚ ήταν κάθετη και με αιχμές για «επιπολαιότητα» και «εντυπωσιασμούς»: «Το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, ο Δημήτρης Ρέππας το έθεσε πρώτος εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό το θέμα παραμένει. Ως αρμόδιος υπουργός δεν πρόκειται να το χειριστεί με τρόπο επιπόλαιο για τη δημιουργία εντυπώσεων.
Έχει αποδείξει ότι οι εντυπώσεις δεν τον ενδιαφέρουν», επισημαίνεται σε ανακοίνωση που εξεδόθη, με την οποία αποσαφηνίζεται πως «όλα εξαρτώνται από τη μελέτη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και το ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών», ενώ δηλώνεται ότι «το κράτος δεν πρόκειται να διαθέσει πόρους, ιδίως αυτήν την περίοδο για ένα ακόμη αεροδρόμιο».
«Έχει κάθε συμφέρον όμως, να αξιοποιήσει τα δικαιώματά του σε αυτή τη σημαντική υποδομή, προσελκύοντας ιδιωτικά κεφάλαια και αξιόπιστους επενδυτές», τονίζεται