Πρόκειται για προϋπολογισμό εκτάκτου ανάγκης είπε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννης Διαμαντίδης, εξηγώντας ότι ακολουθούμενη πολιτική συνιστούν όλες εκείνες ο ενέργειες που θα επιτρέψουν να ανυψωθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα πλοία η ελληνική σημαία, όπως με τα πλέον των εξακοσίων πλοία που “χτίζουν” οι εφοπλιστές και που θα μπορέσουν δυνητικά να απορροφήσουν άμεσα περισσότερους από τρεις χιλιάδες έλληνες ναυτικούς, με υψηλές αποδοχές.
Στόχος είναι να καταστεί η ελληνική ναυτιλία, η βαριά βιομηχανία εσόδων για τον κρατικό προϋπολογισμό, να δοθεί η αναπτυξιακή ώθηση που απαιτεί ο θαλάσσιος τουρισμός, τα νησιά μας κι η αλιεία, τόνισε ο κ. Διαμαντίδης.
Για το λόγο αυτό, συνέχισε, θα αναβαθμιστεί το ναυτικό επάγγελμα μέσα από τη ναυτική εκπαίδευση, με στόχο την προσέλκυση νέων στα θαλάσσια επαγγέλματα.
Ο υπουργός υπογράμμισε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το υπερυπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων που αποκτά πλέον οικονομική- αναπτυξιακή διάσταση, ενώ τόνισε ότι πλέον η κρουαζιέρα μετά από τα εμπόδια και τις δυσκολίες που ξεπεράστηκαν, μπορεί να γίνει πραγματικότητα στη χώρα μας.
Στην ίδια λογική επιδιώκεται οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες να λειτουργούν σε όφελος των πολιτών και των νησιών, ενώ τα λιμάνια με τον “λιμενικό Καλλικράτη” θα αλλάξουν όψη με υπερσύγχρονες υποδομές.
Κλείνοντας ο υπουργός, τόνισε ότι η Ελλάδα ως ναυτική και τουριστική χώρα αποκτά όλα εκείνα τα αναπτυξιακά εργαλεία σε σχέση με τη θάλασσα και τα νησιά μας, που θα της επιτρέψουν και πάλι να έχει μεγάλες, σοβαρές και μόνιμες πηγές εσόδων και ανάπτυξης.
Πρώτη καταχώρηση: 22 Δεκεμβρίου 2010, 09:02