«Τα πλήγματα που δέχτηκε η μεσαία τάξη δεν ήταν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Εάν κανείς δει τι υπέστησαν οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, θα διαπιστώσει ότι η καθήλωση και η υποβάθμιση της μεσαίας τάξης συντελέσθηκε μέχρι τα τέλη του 2014». Αυτό δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Μησιωτικής Πολιτικής, Φώτης Κουβέλης, σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».
Ο κ. Κουβέλης πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο της δημοσιονομικής πολιτικής, η κυβέρνηση προχώρησε σε ορισμένες κινήσεις για τη στήριξη της μεσαίας τάξης, ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό να κάνει σύγκριση στο τι έκανε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, πώς παρέλαβε τη χώρα και τι δρόμους άνοιξε, προκειμένου να αντιμετωπισθούν μεγάλα ζητήματα.
«Δεν αναφέρομαι μόνο στην έξοδο από τα μνημόνια, που είναι ένα γεγονός που κανένας δεν μπορεί να το υποτιμήσει. Αναφέρομαι και σε όλα εκείνα τα οποία συνιστούν την επί της ουσίας προοδευτική πολιτική που άσκησε σε κρίσιμους τομείς η κυβέρνηση», σημείωσε.
Για το μεταφορικό ισοδύναμο είπε ότι είναι μία ρύθμιση που ακόμα δεν έχει γίνει αντιληπτή και δεν έχει αφομοιωθεί όσο θα έπρεπε, όχι μόνο από τους νησιώτες, αλλά από ολόκληρη τη χώρα. «Το μεταφορικό ισοδύναμο στηρίζει την ανάπτυξη, διευκολύνει τους νησιώτες, διευκολύνει τη μετακίνηση των προϊόντων, τα καύσιμα και φέρνει τη νησιωτική Ελλάδα μέσα στην καρδιά της αναπτυξιακής διαδικασίας που έχουμε ξεκινήσει να προωθούμε», τόνισε.
Σχετικά με το σχέδιο αξιοποίησης των 10 μεγάλων λιμανιών της χώρας, στα οποία η κυβέρνηση διατηρεί την ιδιοκτησία τους, ο υπουργός Ναυτιλίας επισήμανε ότι το ελληνικό Δημόσιο προχωράει στη διαδικασία των προκηρύξεων με διαγωνιστικές διαδικασίες, προκειμένου να εκδηλωθούν επενδύσεις σε διάφορους τομείς, ανάλογα με το κάθε λιμάνι, συμπληρώνοντας ότι η κυβέρνηση για το θέμα των λιμανιών εφάρμοσε το ευρωπαϊκό μοντέλο, δηλαδή το μοντέλο που ισχύει στο 86% των μεγάλων λιμανιών της Ευρώπης.
«Δεν παραχωρούμε την ιδιοκτησία σε κάποιες εταιρείες. Κρατάει την ιδιοκτησία των λιμανιών το ελληνικό Δημόσιο, με διαφορετικό τρόπο από εκείνον που ακολουθήθηκε για την cosco στον ΟΛΠ, στον Πειραιά, και τον ΟΛΘΟΛΘ 0,00%, στη Θεσσαλονίκη» υπογράμμισε ο κ. Κουβέλης.