Στην οικονομική κατάσταση της χώρας κατά την περίοδο της διακυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας στην εισαγωγική τοποθέτηση που έκανε στη διάρκεια της συνάντησης με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης, ενώ υποστήριξε ότι η ύφεση ήρθε πριν από τον κορωνοϊό και την έφερε η κυβέρνηση της ΝΔ.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι οι ανησυχίες για το μέγεθος της ύφεσης εντείνονται, αν σκεφθεί κανείς την κατάσταση της οικονομίας από τις κυβερνητικές επιλογές της περιόδου 2012-2015. «Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, σημείωσε και αναφερόμενος στα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση παρατήρησε ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη γενναιότητα απέναντι στις επιχειρήσεις και κυρίως στις μικρομεσαίες.
Ο στόχος είναι να βγούμε το συντομότερο δυνατό από την κρίση, επισήμανε και παρουσίασε τους βασικούς άξονες του προγράμματος «Μένουμε όρθιοι» του ΣΥΡΙΖΑ για επιδοτήσεις επιχειρήσεων, δανειοδοτήσεις με εγγυοδοσία του Δημοσίου, επιδότηση της εργασίας και όχι της αναστολής της εργασίας, μείωση φορολογίας.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων μίλησαν για τα προβλήματα ανά κλάδο που έχουν δημιουργηθεί, με κυρίαρχο αυτό της ρευστότητας.
Επίσκεψη στο σταθμό του μετρό
Τον Σταθμό Βενιζέλου επισκέφθηκε, εκτός προγράμματος, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, δληώνοντας ότι «το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσαλονικείς».
Ο Αλέξης Τσίπρας συνοδευόταν από βουλευτές και τον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας: «ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη, ποιότητα ζωής για τους Θεσσαλονικείς και θα ολοκληρωνόταν το φθινόπωρο του 2020, με 12 στους 13 σταθμούς -ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωνόταν το 2023-παίρνει συνολικά παράταση μέχρι το 2023 και …βλέπουμε, διότι χρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει και με όλους τους φόβους που έχουμε και για τα αρχαία που θα απομακρυνθούν για να επανατοποθετηθούν».
«Οι κυβερνήσεις της ΝΔ», συνέχισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με καθυστερήσεις και υπέρογκες αποζημιώσεις σε εργολάβους. Και το 2012-2015 το ίδιο έγινε και τώρα προβλέπουμε αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν Μετρό αλλά θα κοστίσει και δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, ποιος ο λόγος αυτής της πολιτικής απόφασης που είναι εις βάρος του λαού της Θεσσαλονίκης, της πόλης της Θεσσαλονίκης, που δικαιούται να έχει ένα σύγχρονο έργο πνοής για την πόλη, όχι το 2023 και βλέπουμε, αλλά φέτος, το 2020, που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί. Δυστυχώς ένα χρόνο εργασίες δεν γίνονται, παρά για την απομάκρυνση των αρχαίων. Κατά την άποψή μας πρόκειται για μια χείριστη επιλογή, επονείδιστη για τους Θεσσαλονικείς, που βιώνουν μια αρνητική ποιότητα ζωής εξαιτίας της αδυναμίας κάλυψης των αναγκών και του ΟΑΣΘ με τις παλιές γνωστές αμαρτίες».
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου και ενημερώθηκε από τους υπεύθυνους για τις εργασίες απομάκρυνσης των αρχαίων που είναι σε εξέλιξη, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ.