Με εντολή του πρωθυπουργού, το υπουργείο Υποδομών προχώρησε τελικώς στην κατάρτιση του νέου νομοσχεδίου που αφορά στην απελευθέρωση του επαγγέλματος των ιδιοκτητών ταξί.
Αυτό διαμηνύεται από το Μέγαρο Μαξίμου, ενόψει της νέας μάχης που εξελίσσεται μεταξύ του υπουργού κ. Γ. Ραγκούση και της Ομοσπονδίας των Ιδιοκτητών Ταξί. Η οποία, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αναμένεται ότι θα είναι σκληρότερη κι από την πρώτη. Κι αυτό γιατί, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι διαρκείας.
Πληροφορίες, που προέρχονται από το κυβερνητικό στρατόπεδο, ωστόσο, αναφέρουν ότι ενδεχομένως, αυτή τη φορά, το υπουργείο Υποδομών να παίξει πιο έξυπνα το παιχνίδι με τους απεργούς. Δηλαδή, όπως λέγεται, υπάρχουν μερικές ακραίες προβλέψεις στο νομοσχέδιο, οι οποίες επίτηδες «προέκυψαν», για να λειτουργήσουν ως διαπραγματευτικό ατού.
Ο στόχος είναι προφανής: να αποσυρθούν, στο πλαίσιο επίδειξης καλής διάθεσης εκ μέρους της κυβέρνησης, όταν οι διαπραγματεύσεις φτάσουν σε μια κρίσιμη καμπή.
Πρόκειται για μια παλιά κι αλάνθαστη τακτική, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί πολλάκις κι ετοιμάζεται και τώρα να «βγει» από τις εφεδρείες.
Το ζητούμενο ωστόσο είναι αν και κατά πόσο ο κ. Ραγκούσης, λόγο χαρακτήρα, μπορεί να την μεταχειρισθεί. Αυτό είναι κάτι που τελικώς θα αποδειχθεί, επίσης για μια ακόμα φορά, στην πράξη.