Ερώτηση σχετικά με τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική καμπάνια ” Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς”, προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιο για θέματα επικοινωνίας και ενημέρωσης και τον Υπουργό Οικονομικών κατέθεσαν 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Η Αξιωματική Αντιπολίτευση δια των βουλευτών της σημειώνει πως μια και η ότι η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις ακόλουθες αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημο-σιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1) Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης , όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;
2) Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι, από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;
Ζητείται επίσης αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).