«Έξυπνη λύση» χαρακτήρισε σε συνέντευξή του τη συνέργεια με τα ΚΤΕΛ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι από το Νοέμβριο του 2020 τα καθημερινά δρομολόγια στην Αθήνα έχουν αυξηθεί κατά 3.000 και τα λεωφορεία σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019 έχουν αυξηθεί κατά 40%, φτάνοντας τα 1.225 οχήματα.
Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στα «Παραπολιτικά 90,1», δήλωσε ότι «Δε φοβηθήκαμε τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, χωρίς να αμφισβητήσουμε το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών», ενώ επεσήμανε πως «Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια που γίνονται προσλήψεις, ενώ είναι η πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια που έρχονται λεωφορεία».
Ανακοίνωσε επίσης ότι εξετάζονται και άλλα μέτρα και συγκεκριμένα, είπε, ο ΟΑΣΑ είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΔΥ, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον υπάρχουν πιστοποιημένα μηχανήματα καθαρισμού αέρα για τα λεωφορεία και τους συρμούς του Μετρό και κατά πόσον είναι πράγματι αποτελεσματικά. Τόνισε εξάλλου ότι πραγματοποιούνται απολυμάνσεις δια νεφελοψεκασμών στα λεωφορεία της ΟΣΥ και των ΚΤΕΛ.
Προσλήψεις και ανάταξη στόλου στο Μετρό
Ο κ. Καραμανλής, σημείωσε ότι και στο Μετρό γίνονται προσλήψεις προσωπικού και έχει γίνει ανάταξη το στόλου, υπενθυμίζοντας ότι παρέλαβε το ένα τρίτο των συρμών εκτός λειτουργίας και μέσα σε 18 μήνες έχουν αναταχθεί 67 συρμοί. Ανέφερε ότι η κυβέρνηση ευελπιστεί να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης η προμήθεια και νέων συρμών για το Μετρό.
Όσον αφορά στο ενδεχόμενο πιο αυστηρού lockdown, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι: «Είναι πολύ δύσκολο σε μία δημοκρατική και ευρωπαϊκή χώρα να βάλεις λουκέτο και να πεις δεν κυκλοφορεί κανείς έξω” και πως: “Ζούμε σε μία δημοκρατική κοινωνία. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να κλειδώνουμε τους ανθρώπους στα σπίτια τους».
Ο κ. Καραμανλής συνόψισε δε τις αλλαγές στο νόμο 4412 για τις δημόσιες συμβάσεις, που συζητείται στη Βουλή, σε μία φράση: «Διαδικασίες ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και με μεγαλύτερη διαφάνεια». «Ο Τσίπρας πρέπει να αποφασίσει εάν θα πατάει σε δύο βάρκες και της άκρας αριστεράς και της κεντροαριστεράς»